Hop til indhold
SMOTHER

Savner at jeg lever

Recommended Posts

:unsure:

 

Hej 

Jeg blev hjerneskade efter et mc ulykke trods hjelm, for 4 år siden.

2 sekunder tog at miste sig selv, hus man ejede, erhvervsevne og.. det man troede var venner..

Koma 14 dage, 

Idag på førtidspension og handicappet, men ik lam.

Begrænset som kalder det, går mv.. 

Men.. 

At være interessant og en spændene fyr, anstændigt look, men handicappet og mistede alt sååå man ikke så interessant..

Savner at være intim nærvær m en sød eller flere idet jeg vil føle mig acceptere..

Bare det At ligge og at røre hende,, dufte hende..  :o

jeg har nu været single i 4 år, aldrig har jeg været single mere 3nd 6 mdr..

Da ku jeg flirte mv.  Kan jeg også idag, men talebesvær langsom, ja så det jo ik ej flirte :)

Men bare det at ku kysse hende,, ja at snuse hendes numse med trusser på.. bare det at være tæt, mit værktøj virker men tænker ik kun m den 3 arm, :blink:

 

Men at hun vil lade mig snuse hende, og er sikker på hun vil nyde det, det ej lugten men man forbinder ik med at en sød pige lugter slemt der, det Kicker mig..

 

Sorry jeg bare skriver,, men på førtidspension har jeg ej mange guldklumper for så jeg jeg booket en,

Så.. jeg åbner mig bare højt i det forum her .

Beklager at det ikke er som man er vant til at læse, drøft herinde.. :wacko:

 

 

 

 

span widgetspan widgpan widget

Redigeret af SMOTHER
Billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint indlæg om de udfordringer livet lige pludseligt kan byde på. 

Et godt råd - slet dine billeder. Nettet glemmer aldrig og det er måske ikke det fedeste at have dem liggende på et forum som dette. 

Du ønskes alt det bedste! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SMOTHER

Har læst dit indlæg, forstår dig godt - har levet en hel del år med en hustru der blev alvorligt hjerneskadet i en cykelulykke.

Jeg har oplevet at hjerne er helt fantastisk til at nye dele af den efterhånden lærer at kompentcere, for de dele der er skadet, så fat mod og tålmodighed.

Vi har haft stor glæde af at være medlem af Hjerneskadeforeningen og møde mennesker der er i samme situation, medlemsmøder ture ferier osv.

Så det vil jeg varmt anbefale dig.

Mange hilsener fra boob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Smother, godt nytår :)

Øv, det er jo en trist historie. Omvendt kan man sige: Godt det ikke gik værre! Godt, at du lever, og at du ikke er lam! Godt at du kan skrive sådan et indlæg her i forummet!

Livet er uretfærdigt, jeg føler mig også "snydt" på mange måder. Jeg forstår din modløshed og din længsel. Men der er jo altid et håb, ikke? Og du virker som en fighter? Måske begynder det pludselig at gå mærkbart fremad på et tidspunkt? 

De bedste hilsener herfra!!!

PS: Slet dine billeder! Hurtigst muligt! Dette er et åbent forum, og ALLE i hele verden kan læse med :)

    

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 36 minutter siden:

Synes også du skal slette dine billeder. 

Jamen har intet at tabe har mistet alt 

 

Men prøver at finde dem og fjerne dem.. 

Jeg kan se dem på oplæg mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
SMOTHER skrev, for 6 timer siden:

Jamen har intet at tabe har mistet alt 

Kære @SMOTHER

Jeg forstår godt, at når ensomheden griber dig om hjertet, så kan det være lidt svært at se, hvad man egentlig sidder tilbage med, men den sidste smule selvrespekt og værdighed er værd at holde fast i - og det er dit eget ansvar at holde fast i den del. Jeg nåede ikke at se dine billeder, men jeg kan fortælle dig at de er blevet slettet og det er kun for det bedste. 

Jeg er rigtig ked af, at livet for dig har taget en sådan drejning, at du nu sidder tilbage og kun kan tænke på, hvordan livet kunne have været, alt det du er gået glip af og alt det du har mistet. 

Har du nogen at snakke med omkring det, har du overvejet en besøgsven? 

Husk på, at selvom det føles som om verdens største ulykke er sket for dig, så lyder det ikke til, at du er helt begrænset i dit liv. Måske kan du komme på 1 eller 2 ting, der stadig kan gøre dig glad i dit liv i dag? Skriv dem ned, måske du kan komme på endnu flere ting - bed om hjælp til at få de ting ind i dit liv. Måske er det duften og følelsen af rent sengetøj? Det behøver slet ikke være store ting der gør livet værd at leve.

Tingene kommer måske ikke helt så nemt som før din ulykke, men man bliver stærkere af at kæmpe. Og de ting man kæmper for, værdsætter man ofte højre - i dit tilfælde bliver du nødt til at kæmpe for at komme tilbage til livet, ikke bare overleve. Livet, som mange af os tager forgivet. 

jeg sender dig et kram, og vid at vi der læser dit opslag ser dig. <3 

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SMOTHER skrev, for 9 timer siden:

:unsure:

 

Hej 

Jeg blev hjerneskade efter et mc ulykke trods hjelm, for 4 år siden.

2 sekunder tog at miste sig selv, hus man ejede, erhvervsevne og.. det man troede var venner..

Koma 14 dage, 

Idag på førtidspension og handicappet, men ik lam.

Begrænset som kalder det, går mv.. 

Men.. 

At være interessant og en spændene fyr, anstændigt look, men handicappet og mistede alt sååå man ikke så interessant..

Savner at være intim nærvær m en sød eller flere idet jeg vil føle mig acceptere..

Bare det At ligge og at røre hende,, dufte hende..  :o

jeg har nu været single i 4 år, aldrig har jeg været single mere 3nd 6 mdr..

Da ku jeg flirte mv.  Kan jeg også idag, men talebesvær langsom, ja så det jo ik ej flirte :)

Men bare det at ku kysse hende,, ja at snuse hendes numse med trusser på.. bare det at være tæt, mit værktøj virker men tænker ik kun m den 3 arm, :blink:

 

Men at hun vil lade mig snuse hende, og er sikker på hun vil nyde det, det ej lugten men man forbinder ik med at en sød pige lugter slemt der, det Kicker mig..

 

Sorry jeg bare skriver,, men på førtidspension har jeg ej mange guldklumper for så jeg jeg booket en,

Så.. jeg åbner mig bare højt i det forum her .

Beklager at det ikke er som man er vant til at læse, drøft herinde.. :wacko:

 

 

 

 

span widgetspan widgpan widget

Du er ikke alene husk det, er der selv men kroniske alvorlig sygdom, kunne også alt før i tiden, netværk venner, det man trods var venner, modtager selv FP, så ved præcist hvad du føler og tænker . Livet er ikke en glans på roser, der kommer noget til os alle sammen på et tidspunkt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
SMOTHER skrev, for 10 timer siden:

Sorry jeg bare skriver

SÅDAN du 'bare' skriver!! Gudskelov at det ikke er værre, slemt nok for dig, ved jeg. Der er mange i din 'båd' - der ligesom du savner de samme ting. 

Du er så absolut ikke alene - VIGTIGT. 

Jeg arbejder selv med senhjerneskadede, milde, moderate samt svært invaliderede - kan således berette, om flere vellykkede KÆRLIGHEDSHISTORIER rent faktisk.. 

Du HAR viljen, TIL vejen jo. 

Ønsker dig al mulig held og lykke <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bekræfter at han har et anstændigt look, som han skriver, til dem der ikke nåede at se billederne. Der er også piger der har mistet alt og som har brug for en mand. Hvem ved hvad der sker i fremtiden?

Det lyder til at du stadig kan en del. Forleden fik jeg en massage der føltes lige så godt som sex, hvor pigen brugte hele sin krop til at massere, glide over og presse min krop med. Hun stimulerede hele min krop samtidigt og hun var helt tæt på mig. Man kan gøre rigtig meget for at få en god og intim oplevelse. Hvis værktøjet driller kan du finde din egen måde at lege på.

Det er en god ide at få besøg af en pige så du kan føle du lever igen. De fleste er nogen søde almindelige piger der har en almindelig hverdag med familie, venner, etc. Kan nogen hjælpe dig med at lave et budget? Så kan du se hvor meget du har til overs hver måned. På plejehjem for ældre er der ansatte der kan overtales til at hjælpe en med at betale for at besøge eller få besøg af en pige. Der er sikkert også nogen der vil hjælpe dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 6 timer siden:

Kan man slette billeder her på EG?

Man kan redigere i sine indlæg den første time, herefter skal man nok have fat i admin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinas4ever skrev, den 30.12.2023 at 11:28:

Jeg bekræfter at han har et anstændigt look, som han skriver, til dem der ikke nåede at se billederne. Der er også piger der har mistet alt og som har brug for en mand. Hvem ved hvad der sker i fremtiden?

Det lyder til at du stadig kan en del. Forleden fik jeg en massage der føltes lige så godt som sex, hvor pigen brugte hele sin krop til at massere, glide over og presse min krop med. Hun stimulerede hele min krop samtidigt og hun var helt tæt på mig. Man kan gøre rigtig meget for at få en god og intim oplevelse. Hvis værktøjet driller kan du finde din egen måde at lege på.

Det er en god ide at få besøg af en pige så du kan føle du lever igen. De fleste er nogen søde almindelige piger der har en almindelig hverdag med familie, venner, etc. Kan nogen hjælpe dig med at lave et budget? Så kan du se hvor meget du har til overs hver måned. På plejehjem for ældre er der ansatte der kan overtales til at hjælpe en med at betale for at besøge eller få besøg af en pige. Der er sikkert også nogen der vil hjælpe dig.

Tak..

Dejligt at læse at det dømmes som et hån, er glad for den positive feedback..

Og skriv  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 30.12.2023 at 06:53:

Kære @SMOTHER

Jeg forstår godt, at når ensomheden griber dig om hjertet, så kan det være lidt svært at se, hvad man egentlig sidder tilbage med, men den sidste smule selvrespekt og værdighed er værd at holde fast i - og det er dit eget ansvar at holde fast i den del. Jeg nåede ikke at se dine billeder, men jeg kan fortælle dig at de er blevet slettet og det er kun for det bedste. 

Jeg er rigtig ked af, at livet for dig har taget en sådan drejning, at du nu sidder tilbage og kun kan tænke på, hvordan livet kunne have været, alt det du er gået glip af og alt det du har mistet. 

Har du nogen at snakke med omkring det, har du overvejet en besøgsven? 

Husk på, at selvom det føles som om verdens største ulykke er sket for dig, så lyder det ikke til, at du er helt begrænset i dit liv. Måske kan du komme på 1 eller 2 ting, der stadig kan gøre dig glad i dit liv i dag? Skriv dem ned, måske du kan komme på endnu flere ting - bed om hjælp til at få de ting ind i dit liv. Måske er det duften og følelsen af rent sengetøj? Det behøver slet ikke være store ting der gør livet værd at leve.

Tingene kommer måske ikke helt så nemt som før din ulykke, men man bliver stærkere af at kæmpe. Og de ting man kæmper for, værdsætter man ofte højre - i dit tilfælde bliver du nødt til at kæmpe for at komme tilbage til livet, ikke bare overleve. Livet, som mange af os tager forgivet. 

jeg sender dig et kram, og vid at vi der læser dit opslag ser dig. <3 

:)

Hej.. en dejlig varmt Tak skal lyde fra mig at du har skrevet venligt brev..

jeg begrænset men er velfungerende, går men usikker, svimmel mv..

nej det har jeg ik overvejet, igen overskud..

men tak for dine dejlige ord , :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdate..

Jeg en pæn mand, dejlig personlighed og holdning.

Holder mig pæn, går nydelig klædt.. synes jeg selv!

:D

 

Problemet er ifølge som oplever og er I det..

Har været alene 3 år og nogle mdr oveni.

Jeg kan lide at flirte og give komplimenter mv..

Jeg single da jeg er intressant spændende som begrænset handicappet og at flirte er også probleme idet talebesvær efter mc ulykke og gangbesværede så.. at se mig tror man det ik men så snart jeg taler og går, ja.  

Velfungerende menes, jeg klare mig selv.

Men jeg har aldrig haft det svært at gøre indtryk flirte og man er jo godt klar at årsagen er, især hjerneskaden hvor jeg mangler energi og overskud, er man mand der er socialt anlagt men det også overskud og energi jeg administrerer da hjernen er skadet..

Jeg må blot håbe at det vil være muligt at pige vil se mig og mv.

Ja det jo ik herinde det men skal bare have luft da jeg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...