Hop til indhold
Mook

Top 10 seværdigheder :)

Recommended Posts

Hej med jer :) <3

Jeg ved, nu er det for tidligt at lægge en plan for at have sex ud i naturen. Men jeg har tænkt nu mere og mere hele tiden på det, fordi mit ønske bliver aldrig opfyldt :rolleyes: uanset om det er bl.a skove eller strande(nøgenbadestrande) - jeg har faktisk læst “ Sex i det fri” men det var alligevel ikke noget for mig. Det var bare “ kort dogging” jeg vil mere i den. 

Så er der nogle af jer, der kan guide til det meste populære steder i Kbh., Vestsjælland eller Østjylland ? Så jeg vil gå gerne og drømme om inden så længe når det bliver sommer..(når jeg er tilbage ***) 

Hvis emnet har været efterlyst før, send mig gerne nogen links :) Pfh, TAK. 
Godt nytår til jer alle <3


 

 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytår til dig Mook også til dig Camilla Husmor.

Skønt at følge jer her på Eroguide.

Knus fra boob <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 24 minutter siden:

@Mook inden jeg gør noget forkert, må man så skrive navnet på andre sider? 
Jeg kender lidt til dogging steder ;) 

Send mig gerne en PB tak :) 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sherlock skrev, for 3 minutter siden:

Kære @Mook 

Mit personlige forslag er, at sex kan nydes i en lille båd, der gynger ..... og skulle dét være på din ønskeliste, så er båden klar :)

 

 

Mange tak for den fine ide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun prøvet sex udendørs to steder (Well teknisk set tre men den ene ville jeg ikke anbefale da sex mellem bilerne på en parkeringsplads mere er noget man gør når man er ung, ligeglad og muligvis fuld). :rolleyes: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det så i Nordsjælland dette sted jeg nævner .

Men oppe ved Nakkehovede fyr ( ved Gilleleje) , der er der nogle Pletter med bænke , der ved jeg med 100% sikkerhed at der er dyrket sex før :)

Ligeledes ved Hornbæk Plantage  er der flere steder med udsigt over vandet .

Stængehus strand er også et emne , der kommer der dog også andre der har samme lyster om sommeren ( Har jeg hørt) ;)

Men det er kun fantasien der sætter grænser.
Der er også det i det om , man vil "Opdages" eller om det " bare " er for at nyde det udenfor med en Elsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 11 timer siden:

Så er der nogle af jer, der kan guide til det meste populære steder i Kbh., Vestsjælland eller Østjylland ?

Østjylland !

kysing strand/camping er en naturist strand og campingplads, og på stranden står der skilte som fortæller at det er en naturiststrand, der kan man med god samvittighed være nøgen, hvordan det så er med at dyrke sex er en helt anden sag, og så er det lige i den område, mellem odder og Århus, saksild strand, at nogen af danmarks bedste strande findes.

hvis du kommer på de kanter, så vil jeg gerne vide det, så kan det være vi kan mødes her i hovedlandet. :wub:

Redigeret af Den nye grydeske
Stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mook

jeg har postet denne tidligere mrn du får den lige igen :0). Har en liste med kordinater og lokationer i storkøbenhavn:

 

Plejer at lave events på Hundige, Revlen, Reumerts Ege, Kolle Kolle, Fugletårnet i Ballerup, Jyderup Skov, Salby, Solhøj og Risby. Jeg annoncerer altid et par dage før på bla. Dogging Forums og der plejer at være mange virile og potente mænd der kan levere også af sæd. Det giver ligsom en anden dimension at trække udendørs da spændingsfaktoren ved at kunne blive opdaget giver det hele lidt ekstra. Jeg passer altid på og reconiserer altid lokationen undervejs og sørger for at holde familier på skovtur og børn på afstand. Men det er sket at forbipasserende har fået en invitation de aldrig aldrig glemner !. Klub kan også noget men kommer slet ikke i nærheden af et godt dogging eventyr med en sulten hunløvinde som æder mænd råt.

 

GODT NYTÅR 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vesterlyng ved Havnsø er et meget spændende sted.

På en god sommerdag sker der mange sjove ting i de små gryder ;)

Hvis du kommer sydfra er det første frakørsel til venstre. Der er en stor sten med et 6-tal (6-eren). 200-300 meter til venstre fra p-pladsen ved stranden sker det sjove,  og ofte mange par :razz: Længere til venstre er det ofte kun m-m.

Der er masser af skjulemuligheder men også mange som ikke skjuler så meget :D

Knus fra Kalundborg :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 17 timer siden:

Hej med jer :) <3

Jeg ved, nu er det for tidligt at lægge en plan for at have sex ud i naturen. Men jeg har tænkt nu mere og mere hele tiden på det, fordi mit ønske bliver aldrig opfyldt :rolleyes: uanset om det er bl.a skove eller strande(nøgenbadestrande) - jeg har faktisk læst “ Sex i det fri” men det var alligevel ikke noget for mig. Det var bare “ kort dogging” jeg vil mere i den. 

Så er der nogle af jer, der kan guide til det meste populære steder i Kbh., Vestsjælland eller Østjylland ? Så jeg vil gå gerne og drømme om inden så længe når det bliver sommer..(når jeg er tilbage ***) 

Hvis emnet har været efterlyst før, send mig gerne nogen links :) Pfh, TAK. 
Godt nytår til jer alle <3


 

 

Du kan da lave et stop på Fyn (Fyen er fin) :D så skal jeg tage dig med på en lille rundtur i naturen, skove, marker, strande, og små farlige steder hvor vi måske kan blive beluret :rolleyes: Og jeg skal sørge for at hvert af de steder bli er en oplevelse i sig selv <3

Måske ønske tænkning :-P

Godt Nytår.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker der nok, skal være dyrket sex på samtlige strande i DK :rolleyes:

(Nok ikke lige midt på dagen) 

Nøgenbadning. Bellevue har sin egen Nudist Sektion. 

Vi mange der længes efter Sommer - God fornøjelse <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 10 timer siden:

Tænker der nok, skal være dyrket sex på samtlige strande i DK :rolleyes:

(Nok ikke lige midt på dagen) 

Nøgenbadning. Bellevue har sin egen Nudist Sektion. 

Vi mange der længes efter Sommer - God fornøjelse <3

Hvis man vil opdages er der nok største chance midt på dagen ;)

Gode råd om nøgenbadning læs her https://strandguide.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke uinformeret jeg er omkring dette i Danmark. Troede slet ikke der var udbredt. 

Har kun haft oplevelser med det i udlandet. 

Kunne man høre fra en af jer erfarne hvor sådan aftaler laves henne? Synes ikke jeg har set noget af det herinde. 

Redigeret af Xinon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...