Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur i Bording tidligere idag, 1 time med haru,   https://annoncelight.dk/showad/390225

Jeg er ikke sikker på det er hende på billederne, vi startede med en vaskegang, hvorefter hun fik en tur op af og på håndvasken, derpå smuttede vi ind i sengen til noget meget overfladisk massage kun på ryggen, så blev det tid til anden halveg, et kort blow uden og så var det tid til en ridetur, desværre brugte hun en vibrator meget af tiden, hvilket ikke var så fedt, men kom dog rundt i nogle forskellige stillinger, inden hun kom på alle 4 og jeg ikke kunne holde til mere.

Hvis man er til temmelig store velformede bryster er hun et must, hvis man ikke har noget imod togbanen på hendes tænder, desværre så jeg først det da jeg havde betalt, ellers var jeg nok gået igen. alt i alt en okay omgang hvor der da blev leget en del med hendes store fortrin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...