Hop til indhold
Pølsemanden

Lækkert gensyn med Minnie i Aalborg

Recommended Posts

Har lige besøgt Minnie igen. Denne gang ikke på adressen på Vesterbro men blot 2 min. derfra, hvor hun deler med 2 piger.

https://annoncelight.dk/showad/372575

Første gang var det 45 minutter, så denne gang skulle det være 1 time.

Da hun efter en skøn omgang gensidig pikslik og dybe kys ville ride, kom hun gummi på mig. Efter en god ridetur, lagde vi os i 69, og hun fik, indtil hun kom i munden på mig. Derefter hende om på ryggen og mig på knæ mellem hendes ben, og jeg tog begge pikke i samme hånd og legede. Virkeligt frækt. Jeg fortsatte med at spille pik på hende med den ene hånd, og med den anden hånd lod jeg mit pikhoved køre rundt på hendes kugler og derefter rundt om hendes røvhul. Gummi og lidt glidecreme på og så var hun klar til mange stillinger, hvor hun var passiv. Hun tog den også i munden undervejs og suttede uden indvendinger, når vi skiftede stillinger. Da hun på et tidspunkt kiggede på klokken og sagde, at der snart var gået en time, troede jeg, at der kun var gået en halv. Tiden fløj bare afsted med masser af knep, slik, nærvær, kys og kram.

Efter 1 time stod jeg igen nede på gaden. Glad og tilfreds. Jeg vender tilbage efter mere.

Redigeret af Pølsemanden
Indsat link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådanne er besøg vil være mit drømme besøg!!! 
kan se hun er taget til Århus. En der ved om det er i indre by hun holder til inden jeg kontakter hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jambajamba skrev, for 1 time siden:

Sådanne er besøg vil være mit drømme besøg!!! 
kan se hun er taget til Århus. En der ved om det er i indre by hun holder til inden jeg kontakter hende?

Ud fra at hendes annonce titel siger Aarhus C vil jeg antage, at hun er i indre by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...