Jogge 1764 Skrevet 29. December, 2023 For ganske kort tid siden var der mange steder med 15 minutters sex for 500 kr. Det virker lidt sværere at finde nu. Så jeg vil i denne streng sætte pris link til Thai piger som tilbyder 15 minutters fuld service for 500-600 kr. der annoncers ikke så ofte med det - så måske findes det også lidt i det skjulte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 241 Skrevet 29. December, 2023 Hver sin smag. Personligt synes jeg ikke det kan betale sig at lyne bukserne ned for 15 minutter. Pigerne går osse i opløsning, hvis de skal bade 3 gange i timen, skifte lagen osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2225 Skrevet 29. December, 2023 Srixon skrev, Lige nu: Hver sin smag. Personligt synes jeg ikke det kan betale sig at lyne bukserne ned for 15 minutter. Næææ, det synes du måske ikke, men lad os forholde os til TS efterlysning! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2225 Skrevet 29. December, 2023 Jogge skrev, for 2 timer siden: For ganske kort tid siden var der mange steder med 15 minutters sex for 500 kr. Det virker lidt sværere at finde nu. Så jeg vil i denne streng sætte pris link til Thai piger som tilbyder 15 minutters fuld service for 500-600 kr. der annoncers ikke så ofte med det - så måske findes det også lidt i det skjulte. Har du prøvet at spørge forsigtigt om de yder den korte service, som du selv er inde på, det findes i det skjulte. Jeg har prøvet det flere steder da jeg var aktiv, og bare pludselig opstemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2023 Srixon skrev, 1 time siden: Hver sin smag. Personligt synes jeg ikke det kan betale sig at lyne bukserne ned for 15 minutter. Pigerne går osse i opløsning, hvis de skal bade 3 gange i timen, skifte lagen osv. Din mening har INTET med opslaget at gøre ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denensomme 153 Skrevet 29. December, 2023 Dem jeg har spurgt på det seneste har sat standardprisen op til mindst 700. der er godt nok langt mellem det og til de enkelte der stadig tilbyder 1 time for 1000 dog er det mere eller mindre altid kun med en udløsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 241 Skrevet 29. December, 2023 AmagerDick skrev, for 2 minutter siden: Din mening har INTET med opslaget at gøre ! Det har din sådan set heller ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 29. December, 2023 Jogge skrev, for 6 timer siden: For ganske kort tid siden var der mange steder med 15 minutters sex for 500 kr. Det virker lidt sværere at finde nu. Så jeg vil i denne streng sætte pris link til Thai piger som tilbyder 15 minutters fuld service for 500-600 kr. der annoncers ikke så ofte med det - så måske findes det også lidt i det skjulte. https://annoncelight.dk/showad/392849 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1764 Skrevet 30. April, 2024 Jeg vil lige genoplive denne. er der nogle bud på Thai for 5-600 kr. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg