Hop til indhold

Recommended Posts

For ganske kort tid siden var der mange steder med 15 minutters sex for 500 kr. Det virker lidt sværere at finde nu. Så jeg vil i denne streng sætte pris link til Thai piger som tilbyder 15 minutters fuld service for 500-600 kr. der annoncers ikke så ofte med det - så måske findes det også lidt i det skjulte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hver sin smag. Personligt synes jeg ikke det kan betale sig at lyne bukserne ned for 15 minutter. 

Pigerne går osse i opløsning, hvis de skal bade 3 gange i timen, skifte lagen osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Srixon skrev, Lige nu:

Hver sin smag. Personligt synes jeg ikke det kan betale sig at lyne bukserne ned for 15 minutter. 

Næææ, det synes du måske ikke, men lad os forholde os til TS efterlysning!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 2 timer siden:

For ganske kort tid siden var der mange steder med 15 minutters sex for 500 kr. Det virker lidt sværere at finde nu. Så jeg vil i denne streng sætte pris link til Thai piger som tilbyder 15 minutters fuld service for 500-600 kr. der annoncers ikke så ofte med det - så måske findes det også lidt i det skjulte. 

Har du prøvet at spørge forsigtigt om de yder den korte service, som du selv er inde på, det findes i det skjulte. 

Jeg har prøvet det flere steder da jeg var aktiv, og bare pludselig opstemt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Srixon skrev, 1 time siden:

Pigerne går osse i opløsning, hvis de skal bade 3 gange i timen, skifte lagen osv. 

Din mening har INTET med opslaget at gøre !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dem jeg har spurgt på det seneste har sat standardprisen op til mindst 700.

der er godt nok langt mellem det og til de enkelte der stadig tilbyder 1 time for 1000 dog er det mere eller mindre altid kun med en udløsning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/392849

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...