Hop til indhold

Tantra Massage Syd - Åbenra

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil lige dele en oplevelse med jer,

har for nyligt været forbi Tantra Massage Syd i Åbenrå, bedste massage oplevelse til dato.

”Mette” giver den mest erotiske olie massage, og hun forstår virkelig at pire en, og udløsninger kan man få i det antal man lyster eller hvad man kan opnå:-) Mette tror du ved hvem jer er når du læser denne anmeldelse, xxx 3” :-)

Pas godt på hende, og Ja 1000,- for 1 time er alle pengene godt givet ud.

https://annoncelight.dk/showad/345643

Skrevet

Hun lyder som en jeg kunne finde på at besøge - specielt, hvis det foregik på en futon/gulvet.

Men hun skriver blandt andet, at hun ikke er nøgen samtidig med at hun inviterer til at slikke hendes bryster og slikke hende (forneden - antager jeg).

Det forvirrer mig en smule - foregår slikkeriet så uden på en påklædning? kan du opklare noget af det?

Fra annoncen: 

Jeg læner mig ind over dit hoved og du får serveret 2 store overraskelser ned i dit ansigt, lad dig endelig nyde udsigten... Tag gerne dine sanser i brug, se, røre, slikke på mine meget store bryster. Sig til, hvis du får lyst til, at jeg skal hoppe op på briksen til dig, så du kan slikke mig. Jeg er ikke nøgen

Skrevet

Jeg har været hos den skønne kvinde 3 gange for nogle år siden. Hver gang er jeg gået glad, tømt og tilfreds derfra. 
Den første gang jeg besøgte hende tilbød hun kun HJ som afslutning, men hold op det var dejligt. 
De seneste 2 gange var der mere på programmet, og hun smager fantastisk. 
Der spørges til om hun er nøgen. Hun har ihvertfald ikke trusser på når der slikkes, men hun havde dengang lækkert undertøj på ved selve massagen. 
Jeg har tænkt på at besøge hende igen en masse gange, men det har bare ikke passet med kalenderen. 
MEN KOM AFSTED. Hun er vildt sød, smuk og har en dejlig kvindelig krop. 
Hun ved hvad hun vil og ikke vil, så opfør jer ordentligt. 
Der er iøvrigt MEGET rent og pænt. 
jeg skal snart besøge hende igen❤️

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.