Hop til indhold

Emily amager aktiv eller ikke?

Featured Replies

Skrevet

Har læst hendes annonce? Der står tydeligt at hendes annonce altid er på, fordi hun bor i København. Men at hun somme tider holder fri. Så mon ikke hun er på juleferie? 

Skrevet

Hun holder virkelig ofte fri. Også i mellemlange perioder. Ofte skriver hun dog tilbage, når hun er retur. Også selvom der får flere dage og på den gode side af en eller 2 uger. Især via WhatsApp. Men så er det ligesom oftest for sent. Jeg har efterhånden opgivet et møde med hende. 

Skrevet

Jeg besøgte hende 16/12 på en adresse i Kastrup som jeg har været på flere gange.

Syntes altid hun har været et hit men, må indrømme hun er faldt lidt af på den. Svær at booke aftaler med - hun er meget tidsfikseret - kigger på telefonen - og den adresse i Kastrup er hun hos en veninde som ikke er i branchen, hun laver mad mens man er i bad eller ligger og slikker fisse.

Savner hendes tid på Amagerbrogade 

Skrevet
  • Author

Tak for jeres information :) Øv hvis hendes service er faldet... Hun plejede ellers for mig at være et sikkert valg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.