Hop til indhold

Spændende profil og tekst

Featured Replies

Skrevet

Sjovt hende er jeg også faldet over lyder meget spændene

Skrevet
Lupus25 skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har erfaring med denne interessante profil. Teksten bliver ofte ændret fra gang til gang.https://annoncelight.dk/showad/392639

Hun er oprettet 26/12 og det var samme tekst (jeg har hende også på radar´en) igår og idag; så det må være begrænset hvad der er ændret fra gang til gang...

Redigeret af DDR

Skrevet

FAKE NEWS. Hun er ikke den person som er afbildet i annoncen, men derimod en ulækker so som tyggede på tyggegummi  hele tiden. Profilen passer heller helt, men overdrivelsen fremmer forståelsen. Hun sagde hun var tysker, med den køber jeg heller ikke. Hold jer langt væk fra hende           

Skrevet
Hansie skrev, for 27 minutter siden:

FAKE NEWS. Hun er ikke den person som er afbildet i annoncen, men derimod en ulækker so som tyggede på tyggegummi  hele tiden. Profilen passer heller helt, men overdrivelsen fremmer forståelsen. Hun sagde hun var tysker, med den køber jeg heller ikke. Hold jer langt væk fra hende           

Jeg kommer heller ikke længere på Motelvej i Roskilde.

Jeg vil indrømme, at skuffelserne har været større end de gode oplevelser.

Skrevet
Hansie skrev, for 31 minutter siden:

Det kan jeg fuldstændig tilslutte mig.

Hold jer væk.

Skrevet
  • Author

Takker, var ellers meget tæt på at lave en aftale:(

Skrevet
Lupus25 skrev, for 8 minutter siden:

Takker, var ellers meget tæt på at lave en aftale:(

Der var du heldig - hun er helt forfærdelig.

Skrevet

De af jer, der har skrevet med hende, vil sikkert give mig ret i, at hendes beskeder danskmæssigt er på samme (relativt "høje") niveau, som hendes annonce.

Virkeligheden er dog, at hun ikke taler ét ord Dansk, og heller ikke kan ret mange på engelsk. Da jeg slog over i Tysk gik det lidt bedre, men da havde jeg desværre indset, at jeg skulle have vendt om, inden jeg gik ind ad døren til det tarvelige motelværelse, så jeg foregav ikke at kunne forstå hende, skyndte mig i tøjet og sagde hej hej.

Det er ikke kun hendes bryster, der er store, det hele er stort, og mit bud er, at hun kommer fra Østeuropa/Baltic et sted.

Det må være det, man kalder at tage en for holdet.

Jeg sidder også tilbage med en oplevelse af, at mine fingre var alt for korte; der var ihvertfald langt ind til den slikkepind, hun omtaler, hvis I forstår sådan en lille en.

Redigeret af Lasselas

Skrevet

Jeg kan ikke udelukke, at det kan være hende på billederne, men kan kun opfordre til at holde sig væk.

Hun må have en hjælper med bedre danskkundskaber end hende selv, for hverken annoncetekst eller sms'er er hun selv i stand til at forfatte.

Redigeret af Lasselas

Skrevet

Det var liggodt pokkers!

2 gange gennemskuede jeg ikke annoncer fra samme pige! Og kun andre planer og manglende tid forhindrede mig i at dumpe i vandet! 

Tak til Lasselas, og andre, for at I gennemskuer bedre end jeg!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.