Hop til indhold

Recommended Posts

SeriøsXXX skrev, for 59 minutter siden:

Prøv at kontakte hende uden at nævne strapon, så kan du altid forespørge når der er kontakt.

Det har jeg forsøgt, men jeg tror hun har gemt mit nummer, for hun svare ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 17 minutter siden:

Seriøst! Et andet nummer…..

Man kan jo godt have flere tlf nr. Kan der være fordel i mht. til kontakt til gp. Har selv et par stykker, og lidt sjovt med forskel på beskeder jeg modtager fra samme gp men fra forskelligt nr :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, 1 time siden:

Man kan jo godt have flere tlf nr. Kan der være fordel i mht. til kontakt til gp. Har selv et par stykker, og lidt sjovt med forskel på beskeder jeg modtager fra samme gp men fra forskelligt nr :D

Ja, der havde jeg faktisk en sjov historie med netop Pim. Da hun jo somme tider flytter lidt rundt i Odense, så havde jeg skrevet til hende nogle gange, for at spørge ind til stedernes placering, da jeg har en del familie og venner i Odense. Da jeg så endelig havde besluttet mig for at nu skulle det være, så var jeg tilsyneladende blevet blokeret eller røget på useriøslisten, for hun svarede aldrig tilbage. :smile:

Så var det jeg skrev til min favoritthai i stedet for. Bedre kendt som Smukke Kiffy.

Det har jeg aldrig fortrudt, og det skal Pim da ha tak for at hun var medvirkende til. :):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 9 timer siden:

 

Så var det jeg skrev til min favoritthai i stedet for. Bedre kendt som Smukke Kiffy.

Det har jeg aldrig fortrudt, og det skal Pim da ha tak for at hun var medvirkende til. :):D

Kiffy har jeg besøgt. Hun er super dejlig med tilbyder ikke strapon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...