Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende. Hun er en rigtig god pige i mine øjne. Det eneste jeg ikke kan li er at man får en anden adresse en hvor de er, så står man der midt på gaden, til fuld skue, også går der lidt så får man den rigtig adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har besøgt hende. Hun er en rigtig god pige i mine øjne. Det eneste jeg ikke kan li er at man får en anden adresse en hvor de er, så står man der midt på gaden, til fuld skue, også går der lidt så får man den rigtig adresse.

Det virker mystisk, hvorfor ..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 37 minutter siden:

Det virker mystisk, hvorfor ..?

Det bruges af mange. Så kan de lige tjekke manden ud, inden den rigtige adresse gives, det er for at tjekke at kunden ser “tilforladelig” ud. Har fuld forståelse for det, men lidt træls, at stå og se ud som om man er faldet ned fra månen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, for 3 timer siden:

Hvor i byen er vi ca.

Del dette indlæg

Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, for 52 minutter siden:

Omkring Aalborg stadion. Plejer jeg at pakkere

Syntes sku stadig det lidt spooky at vide at man står til offentlig vurdering .. så hvis de vurderer de ikke vil , det man nu har aftalt ..sender de ikke den rigtige adresse . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertil68 skrev, 1 time siden:

Syntes sku stadig det lidt spooky at vide at man står til offentlig vurdering .. så hvis de vurderer de ikke vil , det man nu har aftalt ..sender de ikke den rigtige adresse . 

Ja selvfølgelig. Det er jo deres valg hvem de vil lege med. Det har jeg da også fuld forståelse for. Iøvrigt er det jo kun 1. gang man "står til skue"....næste gang kende man jo adressen. Kan ikke se noget problem i dét.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 31 minutter siden:

Ja selvfølgelig. Det er jo deres valg hvem de vil lege med. Det har jeg da også fuld forståelse for. Iøvrigt er det jo kun 1. gang man "står til skue"....næste gang kende man jo adressen. Kan ikke se noget problem i dét.

Nej nej  , de naturligvis i deres gode ret til at bestemme hvem de vil knalde . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rita hun er simpelhen for lækker/dejlig 

hun kan ride en så man glemmer alt omkring sig :) 

kunne godt tænke mig en trekant med Rita og june som også er på adressen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...