Hop til indhold
Fyn76

Brændt af Alice Sweet

Recommended Posts

Havde lavet en aftale med Alice onsdag aften om et besøg kl 8 torsdag morgen og hun ville sende adressen torsdag, jeg skriver til hende kl 7 og der kommer ikke noget svar, jeg køre imod Odense V som der står i hendes annonce at det er det område hun er i, jeg ankommer lidt i 8 og skriver til hende at jeg mangler en adresse 3 sms’er og 4 opkald på 45 min senere er der intet svar og nu gider jeg ikke at vente mere

sørgeligt at hun vælger at gøre den slags jeg ville gerne have besøgt hende for hun ser mega lækker ud 

https://annoncelight.dk/showad/358752

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, for 10 timer siden:

Havde lavet en aftale med Alice onsdag aften om et besøg kl 8 torsdag morgen og hun ville sende adressen torsdag, jeg skriver til hende kl 7 og der kommer ikke noget svar, jeg køre imod Odense V som der står i hendes annonce at det er det område hun er i, jeg ankommer lidt i 8 og skriver til hende at jeg mangler en adresse 3 sms’er og 4 opkald på 45 min senere er der intet svar og nu gider jeg ikke at vente mere

sørgeligt at hun vælger at gøre den slags jeg ville gerne have besøgt hende for hun ser mega lækker ud 

https://annoncelight.dk/showad/358752

Jeg har haft fin kontakt med hende her i eftermiddags...også fået den eksakte adresse, selvom jeg bare efterspurgte et ca-område. Jeg tror ikke hun er tilgængelig tidligt om morgenen, men det er mærkeligt at hun så har indgået en aftale så tidligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...