Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi denne unge pige, det vil jeg fraråde andre i at gøre, det var det dårligste sex jeg har haft til dato. blow kun med kondom, jeg fik lov at slikke hinde men hun sad bare med telefonen.selv da vi skulle have sex havde hun travlt med telefonen . efter 45 min havde betalt for 60 min skulle jeg gå ,var ikke engang nået at komme. Hun  kan ikke snakke engelisk alt forgik på telefonen .hvis jeg skal sige noget godt om hinde, så er hun en slank og pæn pige lige som billederne.

hinde vil jeg ikke anbefale ,jeg kommer ikke igen

https://annoncelight.dk/showad/390905

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbuk50 skrev, for 52 minutter siden:

men hun sad bare med telefonen.selv da vi skulle have sex havde hun travlt med telefonen

Det kan være at det var hendes definition af telefon sex :lol:

Spøg til side. Lyder bestemt ikke til at være en god oplevelse. Tak for advarslen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbuk50 skrev, for 57 minutter siden:

Jeg var forbi denne unge pige, det vil jeg fraråde andre i at gøre, det var det dårligste sex jeg har haft til dato. blow kun med kondom, jeg fik lov at slikke hinde men hun sad bare med telefonen.selv da vi skulle have sex havde hun travlt med telefonen . efter 45 min havde betalt for 60 min skulle jeg gå ,var ikke engang nået at komme. Hun  kan ikke snakke engelisk alt forgik på telefonen .hvis jeg skal sige noget godt om hinde, så er hun en slank og pæn pige lige som billederne.

hinde vil jeg ikke anbefale ,jeg kommer ikke igen

https://annoncelight.dk/showad/390905

Det er godt nok en øv oplevelse. Tak for advarslen og håber du kommer op på hesten igen og får en fed oplevelse næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen !!

Hun er hermed pillet af - to do listen 

jeg er sikker på at du får en god oplevelse et andet sted 

Redigeret af EddieM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i går, og ville ønske jeg havde læst det her inden. Forfærdelig pige, ingen indlevelse, alt skulle hurtigt, og da jeg var ved at komme trak hun mig bare ud. Nåede næsten ikke at få sko på.. hold jer væk, til dato det største spild af penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...