Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt dem begge. Det er muligt med en trekant og de virker ret friske. Jelly har en meget flot krop og meget service minded, dog irriteret det mig at man var ude efter 45 min. Jeg gik hvad jeg kom efter, men regnet med at få lidt massage, da der var tid tilbage. Jeg kan ikke rigtigt sige så meget om aktionen, da det faktisk bare var noget jeg gerne ville krydse af(Trekant) og nok ikke fik så meget ud af det som muligt. Hvis man kommer for at få massage og sex er det ikke stedet. Det er mere for sex'en man skal komme, for massage er ikke rigtigt noget de er trænet i. Patty er super spinkel og har næsten intet fedt på kroppen, ikke noget jeg er fan af, men ved at der andre der godt kan lide de super spinkle typer. 

Patty kan næsten ikke engelsk heller, så det var ret svært med kommunikation med hende, men Jelly har fint engelsk. Det er et velkendt sted. 

 

Massage: 2/10

Villighed: 8/10(De var ret friske på at efterleve ens ønsker)

Udseende:7-8/10

https://annoncelight.dk/showad/392250

 

https://annoncelight.dk/showad/392254

Bliver nok ikke genbesøg fra mit vedkommende, da jeg også lægger en del værdi i massagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 36 minutter siden:

Så spørger jeg på anden måde, er det det sted på Fåborgvej som er det tætteste på Zoo ? :D

Når det er i kælderen, må det være tættere på slagteren end på zoo

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, den 27.12.2023 at 15:41:

Patty er super spinkel og har næsten intet fedt på kroppen, ikke noget jeg er fan af, men ved at der andre der godt kan lide de super spinkle typer. 

Tak for en fin anmeldelse. Jeg har en ret alsidig kvindesmag. Egentlig tænder jeg mest på kvinder der er slanke men med tydelige kvindelige hofter og talje, men engang imellem er det et nips der skal til.

Du kommer ikke så meget ind på Pattys evner. Kunne du uddybe lidt?

Og hendes ansigt er holdt i skygge/dækket, men det man kan se er lidt specielt. Vil du uddybe, evt i pm?

Redigeret af stein
Glemsomhed

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 20 timer siden:

Tak for en fin anmeldelse. Jeg har en ret alsidig kvindesmag. Egentlig tænder jeg mest på kvinder der er slanke men med tydelige kvindelige hofter og talje, men engang imellem er det et nips der skal til.

Du kommer ikke så meget ind på Pattys evner. Kunne du uddybe lidt?

Og hendes ansigt er holdt i skygge/dækket, men det man kan se er lidt specielt. Vil du uddybe, evt i pm?

Det er nok fordi hun har ekstremt dårlige anmeldelser rundt omkring,  med forskellige navne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...