Hop til indhold

Recommended Posts

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/390744

Et ikke planlagt besøg, blot et tilbagevendende behov for sex dukkede meget belejliget op i Aarhus, hvor der jo altid er en mulighed for at få klaret den slags. 

Hurtigt kig på Ferry, der vist bare er på gæstevisit fra Aalborg, så afsted med en SMS, hurtigt svar tilbage og ankomst i pæn lejlighed, der ligger rimelig diskret. 

I døren stod en yndling dame som svarede fuldt ud til billederne, det med alderen er som det plejer med thaierne. Havde blot bestilt 30 min, egentligt bare behov for sex, så det var forventningen fra min side. Et par gloser på Thai og hendes ok engelsk gav en god start, så selv om jeg sagde vi godt kunne springe massagen over, jeg plejer at få den slags på de grønne klinikker, ville hun nu gerne hører min mening om hendes massage, god kemi fra starten og må erkende at jeg næste gang tager den pakke med den fulde massage, det var en super massage med masser af nærhed og tryk de rigtige steder, så havde lidt svært ved at afbryde den del, men følte tiden var ved at gå, så måtte have gang behovs dækningen, der blot var blevet forstærket og umuligt at skjule. 

Sex delen vil jeg beskrive som en håndværker der kan sit kram til ug, dejligt blowjob uden, velsmagende 69 og en afslutning med hende i cowgirl, hvor hun mestrer alle gangarter og bruger dem helt perfekt, dejlig stram og selvsmørende, så blev ikke det lange ridt, men bare en herlig tur. 

Ferry får min anbefaling og skal besøges igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 27.12.2023 at 11:23:

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/390744

Et ikke planlagt besøg, blot et tilbagevendende behov for sex dukkede meget belejliget op i Aarhus, hvor der jo altid er en mulighed for at få klaret den slags. 

Hurtigt kig på Ferry, der vist bare er på gæstevisit fra Aalborg, så afsted med en SMS, hurtigt svar tilbage og ankomst i pæn lejlighed, der ligger rimelig diskret. 

I døren stod en yndling dame som svarede fuldt ud til billederne, det med alderen er som det plejer med thaierne. Havde blot bestilt 30 min, egentligt bare behov for sex, så det var forventningen fra min side. Et par gloser på Thai og hendes ok engelsk gav en god start, så selv om jeg sagde vi godt kunne springe massagen over, jeg plejer at få den slags på de grønne klinikker, ville hun nu gerne hører min mening om hendes massage, god kemi fra starten og må erkende at jeg næste gang tager den pakke med den fulde massage, det var en super massage med masser af nærhed og tryk de rigtige steder, så havde lidt svært ved at afbryde den del, men følte tiden var ved at gå, så måtte have gang behovs dækningen, der blot var blevet forstærket og umuligt at skjule. 

Sex delen vil jeg beskrive som en håndværker der kan sit kram til ug, dejligt blowjob uden, velsmagende 69 og en afslutning med hende i cowgirl, hvor hun mestrer alle gangarter og bruger dem helt perfekt, dejlig stram og selvsmørende, så blev ikke det lange ridt, men bare en herlig tur. 

Ferry får min anbefaling og skal besøges igen

Ja Ferry...eller Lemon som hun kaldte sig før er rigtig dejlig. Hun er nu ikke på gæstevisit fra Ålborg (måske hun har været der), men kom fra KBH inden århus, og inden KBH var hun en længere periode i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 27.12.2023 at 11:23:

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/390744

Et ikke planlagt besøg, blot et tilbagevendende behov for sex dukkede meget belejliget op i Aarhus, hvor der jo altid er en mulighed for at få klaret den slags. 

Hurtigt kig på Ferry, der vist bare er på gæstevisit fra Aalborg, så afsted med en SMS, hurtigt svar tilbage og ankomst i pæn lejlighed, der ligger rimelig diskret. 

I døren stod en yndling dame som svarede fuldt ud til billederne, det med alderen er som det plejer med thaierne. Havde blot bestilt 30 min, egentligt bare behov for sex, så det var forventningen fra min side. Et par gloser på Thai og hendes ok engelsk gav en god start, så selv om jeg sagde vi godt kunne springe massagen over, jeg plejer at få den slags på de grønne klinikker, ville hun nu gerne hører min mening om hendes massage, god kemi fra starten og må erkende at jeg næste gang tager den pakke med den fulde massage, det var en super massage med masser af nærhed og tryk de rigtige steder, så havde lidt svært ved at afbryde den del, men følte tiden var ved at gå, så måtte have gang behovs dækningen, der blot var blevet forstærket og umuligt at skjule. 

Sex delen vil jeg beskrive som en håndværker der kan sit kram til ug, dejligt blowjob uden, velsmagende 69 og en afslutning med hende i cowgirl, hvor hun mestrer alle gangarter og bruger dem helt perfekt, dejlig stram og selvsmørende, så blev ikke det lange ridt, men bare en herlig tur. 

Ferry får min anbefaling og skal besøges igen

Hvad mener du med alderen? :) Hvor gammel skyder du hende til at være?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 10 timer siden:

Hun er nok ikke yngre end de 29 hun skriver i annoncen.... 

Var nysgerrig på hvor længe hun har været 29 ;) 

Hendes krop ser rigtig lækker ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 7 timer siden:

Kr. 1500 for en time med hende....Ikke just et knaldtilbud...

Og så skal man endda betale ekstra for superfansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, den 7.1.2024 at 12:55:

Hvad mener du med alderen? :) Hvor gammel skyder du hende til at være?

 

NewPunter skrev, for 16 timer siden:

Var nysgerrig på hvor længe hun har været 29 ;)

Hendes krop ser rigtig lækker ud. 

Vil skyde hende til et sted i 30erne og hendes numse er i en klasse for sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...