Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388201

Jeg havde læst hendes annonce og den lød jo tiltalende. Dog er jeg klar over at man ikke skal gå for meget op i det med alderen, men det er heller ikke afgørende for mig.

Jeg fik lavet en aftale og ankom til stedet og blev mødt af en køn thaikvinde med store ægte bryster. Hun havde rundet 40 for en del år siden, men det gør jo ikke noget dårligt for erfaringen.

Jeg bestilte 30 min. fuld pakke og fik først lidt massage og derefter et dejligt øko-blow. Derefter kondom på og dejlig sex med kys og kram og til slut afslutning i hendes mund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Jeg forstår ikke hun vil have penge for at vi letter hende, det er dyrere i € end dkk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bad Motherfucker skrev, den 27.12.2023 at 09:03:

https://annoncelight.dk/showad/388201

Jeg havde læst hendes annonce og den lød jo tiltalende. Dog er jeg klar over at man ikke skal gå for meget op i det med alderen, men det er heller ikke afgørende for mig.

Jeg fik lavet en aftale og ankom til stedet og blev mødt af en køn thaikvinde med store ægte bryster. Hun havde rundet 40 for en del år siden, men det gør jo ikke noget dårligt for erfaringen.

Jeg bestilte 30 min. fuld pakke og fik først lidt massage og derefter et dejligt øko-blow. Derefter kondom på og dejlig sex med kys og kram og til slut afslutning i hendes mund.

Hej Bad M….., er billederne i annoncen retvisende? Tænker specielt på, om der er løs/stor mave hvilket er turn off for mig. På billederne ser hun fit nok ud og fine bryster. Om hun er 40++ er ikke vigtigt hvis blot hun kropsmæssigt svarer til fotos. Hører gerne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Baldy

Billederne er af hende og retvisende. Hendes krop bærer præg af at have været brugt (til fødsler) og det skal man jo tage med.

Alderen skal man nok lægge mindst 10 år på.

Til gengæld giver hun god service og det synes jeg er det vigtigste.

Bad Mf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baldy skrev, for 3 timer siden:

Det var hun:D

Hvad syntes du om hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Swappie,

Jamen det var en helt igennem OK oplevelse. Sala er som Bad Mf har beskrevet en moden thai kvinde, der kan sit kram. Hun har store naturlige bryster og er sød og meget serviceminded. Jeg var meget fristet af hendes billede hvor hun vender røven til og sluttede med en doggy med hendes overkrop drejet lidt til siden så jeg kunne nyde brysterne også - det var skønt! Varm anbefaling herfra:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...