Hop til indhold
SayWhat?

Hvor skal jeg tag hen

Recommended Posts

Hek brødre 

 

Kan i anbefale nogle gode steder til sex ferie i Europa hvor prisen er god og service er i top? Hvor skal jeg tag hen og kan i anbefale nogle sider at søge på.

 

Håber alle har en god jul

Del dette indlæg


Link til indlæg
SayWhat? skrev, for 11 timer siden:

Kan i anbefale nogle gode steder til sex ferie i Europa hvor prisen er god og service er i top

Prøv lige søgefunktionen -  en grund til at du ikke får nogen svar, kan være at emnet har været oppe flere gange før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@SayWhat? Hvad søger du mere præcist og hvad prioriterer du højest? Hvilken type piger, hvilke ydelser? Har oplevet god pris og service virkelig mange steder i Europa. Men nogle steder kan det være super svært at få booket når man ikke kan sproget, så det kan også afhænge af dine egne færdigheder.

Og personligt ville jeg aldrig vælge en feriedestination udelukkende udfra sex-elementet.

I øjeblikket ville jeg nok foretrække spanske eller portugisiske destinationer hvis ferie og sexkøb skal kombineres, men har over årene nydt købesex i storbyer i Tyskland, Østrig, Polen, Ungarn, Tjekkiet, Portugal.

... Og ja, jernsvinet har ret i at det er et emne der har været diskuteret mange gange herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville mene Spanien.

Madrid eller Barcelona.

Eller...endnu billigere, Bukarest, men der kræver lidt stamina for at rejse alene som sexturist i Bukarest og det er en farlig cocktail, danskernes naivitet + det typiske hustler attitude, pigerne har i Bukarest...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...