Hop til indhold
Guest Claesen

Tonen og velkomsten

Recommended Posts

Guest Claesen

Nu har jeg haft lavet et par oplæg / tråde, herinde som er blevet super godt modtaget. ( mange tak for det alle sammen )

Det har så givet mig lidt blod på tanden til, at oprette endnu en tråd i håb om, at den trods emnet vil blive lige så godt modtaget og ikke mindst holdt i en go tone :)

 

Se efter at ha læst en del anmeldelser og været en hel del på chatten, de andre tråde osv. Kort sagt lidt rundt om det hele, er jeg flere gange stødt på en hård tone og nogen der føler sig forurettet, stødt eller dårligt modtaget medvidere.

 

Det har fået mig til, at spekulere lidt på 'hvorfor' er det at tonen i nogle tilfælde, skal blive så hård og kontant i stedet for, at give folk en chance ? Jeg sigter ikke, mod nogen bestemt eller er interesseret i, at fremhæve eller ramme nogen. Kan hænde der sidder nogen bag skærmene og får lidt at tænke over og så det jo bare det.

 

Der mange nye, der føler de bliver savet ned, efter at ha lavet et indlæg der enten er for positivt, eller ligger for kort tid efter de har oprettet sig. Men de kan vel ha fulgt med herinde, som gæster længe ikke ? Og derved ha masser af erfaringer, at dele ud af ? Og måske den pige de anmelder, virkelig gav dem en kanon oplevelse, på trods af hvad vi andre har prøvet, vi kan jo ikke komme uden om, at både vi som gæster og pigerne kan ha en off day ikke ? Og en super negativ anmeldelse, af en populær pige kan jo også være et tegn på, at hun har en off day eller at kemien ikke var der.  

 

Omvendt er jeg også godt klar over, at nogen opretter sig udelukkende med det formål, at lave en falsk anmeldelse enten positiv eller negativ. Enten en pige der har et dårligt ry, som selv gør det eller får en ven til det. Eller en der syns en populær pige, af den ene eller anden grund skal dykkes ned, muligvis pga.. pigen har afvist ham etc.

 

Men altså det korte af det lange, skulle man ikke give folk en chance ? I stedet for straks, at råbe ulven kommer, reklamer osv. og så skrue tonen ned, så vi snakker bare lidt pænt til hinanden. Jeg er ikke sart, så havde jeg ikke været her blandt frække damer og liderlige mandfolk :D Og skulle der være et indlæg eller en bruger, der lugter langt væk af reklame, eller dårlig opførsel tja så har vi jo redaktionen. ( Admin & Co ) Til at tage sig af den slags, så meld det til dem.

 

Men som sagt, håber i tager godt i mod mit indlæg, det skrevet i en go mening og i følge mig selv en go lidt sjov tone :) håber at i vil kommen med, nogle input hvis i føler for det :

 

Venligst Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

Hej Claesen.

 

Jeg syntes nu generelt ikke tonen er for hård herinde. Taget i betragtning hvor mange indlæg der skrives, er der i langt de fleste tilfælde en sober tone at spore.

 

Sammenlignet med diverse fodboldforums syntes jeg nærmest vi ligner engle her på Eroguide.dk.. :) Desuden er vores førerbunker ret kvik på tasterne når der er behov for at dæmpe gemytterne.

 

Faktisk får jeg tit et smil på læberne, når voksne mænd i stor stil, har travlt med at fortælle hvor stor en pik de har, eller hvor højt udviklet en IQ de har.. ;) Lidt ligesom små drenge der praler med hvis fader der er stærkest.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ludvig.

Et smil på læben - jeg kan nogle gange skrige af grin. Vi tænker på de samme. Det er sjældent, der kommer en anmeldelse fra hans hånd, hvor der ikke helt tydeligt er gjort opmærksom på hvor kolossal hans lille pissemand er. Lad dog barnet.

Nå - jeg må have skiftet mit billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

I her skam begge meget ret, har heller ikke selv følt mig truffet, og syns også vi for det meste har de go tone :-) men i må indrømme at der også er de del anmeldelser hvor tonen har været lidt sur osv :-) det skal dog siges det blevet meget bedre, så måske tråden her er kommet lidt for sent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...