benny49 147 Skrevet 26. December, 2023 Hejsa alle.. er der.nogen der har prøvet dette? Kasai massage Og kan oplyse hvad det går ud på? Og pm det virkelig er så vanedanende som mange thaier beskriver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 26. December, 2023 Det er lidt for opreklameret i diverse annoncer -uden de ved/eller er villig til at give "kasai-massage" Jeg prøvet det første gang i "Skærbæk" ved "Pinggy" 1 time -det var voldsomt og hun brugte hele kroppen -til at massere omkring penis/pung og hun trak i ben og tryggede i mod med hendes egen -hun massere og tryggede i hele den nedere region -uden egentligt, at spille min pik direkte -før de sidste 5 minutter -som om hun heletiden byggede op, og jeg fik og bevarede rejsningen, nærmest hele timen -hun pirrede, men ikke direkte. Mine nosser blev masserede grundigt igennem og hun trak i dem -som om hun malkede. Hun havde tøj på under det hele -og sagde "det har ikke noget med sex at gøre" De sidste 5 minutter tog hun min pik i hånden, og kørte frem og tilbage i mens hun nussede mine nosser -jeg sprøjtede efter få sekunder -og fik orgasme -som bare blev ved og ved -som om jeg fik en indre forløsning -hun spille bare videre i de 5 minutter -og jeg kunne intet gøre ud over bare lade det ske... Jeg kørte derfra med en kilden i hele kroppen -og jeg følte mig glad og lykkelig indeni -resten af dagen og efterfølgende behøver jeg bare at tænke på det -så kunne jeg fremkalde den fornemmelse af "kilden" i kroppen. Hun havde dog besluttet, at det kunne hun ikke bruge så meget tid på -og så kun få 700kr. for 1 time. Så næste gang jeg havde bestilt tid -sagde hun "jeg kan kun give dig en ½ time" men du kan få massage, og hvad du ønsker af min veninde fra sverige der er på besøg efterfølgende... Jeg havde bestilt 2 timer -så jeg var noget skuffet/undrende. Men under massagen fortalte hun, at hun skulle kører lige så snart hun var færdig med mig. Hendes veninde var nok 20-25år yngere og havde nogen dejlig store bryster... -så det skulle nok blive fint -da hun tog over fortalte hun, at hun ikke var så god til massage -og hun væltede olie ud på min ryg, og balder så det sejlede -så blev det body2body -og alt hvad jeg kunne drømme om, med hende skete. Hun sexede for vildt -og jeg var jo forberet af "Pinggy" Jeg har aldrig siden fået noget ligende af nogen -skønt de skriver i deres annonce om "kasai-massage" -Pinggy kunne noget "magisk" i mine øjne -som ingen andre, men også fordi hun holde fokus heletiden. Jeg har liget været i thailand på ferie -og fået -noget der kom tæt på (uden magien) af en kvinde på 64år -det var mere massageagtigt -det var bestemt rigtig dejligt, og noget jeg nød, men slet ikke i niveau med "Pinggy" dengang... Kunne da være spændende, at høre andres erfaringer med "kasai-massage" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg