Hop til indhold
etspil5moden

Nogle gange er livet bare lort…

Recommended Posts

Først og fremmest vil jeg gerne lige sige glædelig bag jul håber i havde en dejlig jul med familien og de nærmeste

julen er bare en dyr tid på året og den har efterladt mange (inklusiv mig selv) virkelig broke… men så er det godt vi snart får løn…

men anyways som titlen på denne tråd lyder så kan livet bare værre lort nogen gange og det kan være grundet mange ting, man er pisse broke, eller man har fået klamydia efter et engangsknald  og det bare klør af helvedes til i de nedre regioner, eller at ens vibrator går løber tør for strøm lige inden man når klimaks (i kvindernes tilfælde) eller det kunne også være at din tinder date har catfishet dig af helvedes til og ikke var hende den flotte dame på billederne som du mødtes med (basseret på virkelige hændelser)

Ja grundene kan være mange, men tænk lige på at når livet ser mest sort ud så er der andre der har det lige så slemt som du har det… og det viser denne lille kavalkade af mennesker der kommer en smule galt af sted… 

Godt jul og glædeligt nytår og pas nu på nallerne, øjenene og kønsdelene den 31 dec når vi skal ud og fyrre krudt af og drikke alkohol i en mængde der er ekstrem , husk beskyttelse, både til øjnene og tisseflutet (man ved jo aldrig om der kommer en flot dame til nytårsfesten der vil bolle) 

til jer der så hele kavalkaden igennem skriv lige en pb så får i en roulade med kakao fra Rema 1000 af mig…

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 4 minutter siden:

Hmmmm der er ikke nogen af ovenstående scenarier der kan få mig til at tænke at livet er noget lort.....allerhøjest lidt træls...

Et eller andet skulle jeg jo skrive…

Hende der får revet noget af håret af af en majskolbe på er en boremaskine lignede nu ellers ikke en der tænkte “ej den var lidt træls” nok mere “fuck mit liv” :ph34r:

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...