Hop til indhold
Bigstok

Julebesøg hos Kita i Aarhus

Recommended Posts

De herrer

Jeg var for nylig et smut forbi Kita (https://annoncelight.dk/showad/380607) som for øjeblikket gæster Aarhus. Det var et hårdt tiltrængt besøg, eftersom jeg (grundet et fald på den glatte asfalt og deraf følgende arm i slynge i ugevis) ikke havde besøgt en GP i over en måned. Da mange af de danske og europæiske piger ikke var tilgængelige på grund af højtiden, faldt valget meget naturligt på en omgang hed thai-elskov i decemberkulden. 

Kitas annonce så interessant ud. Der var god og hurtig kommunikation og vi fik en aftale i stand. Det skulle vise sig at adressen var samme sted, hvor jeg for knap 2 år siden første gang tog springet ud i købesex. Med tankerne delvis på Kita, delvis på Bella, min første thai-massøse, begav jeg mig afsted til klinikken, beliggende ikke særlig diskret ved en af de store indfaldsveje til centrum. Her første glædelige overraskelse: Klinikken havde siden sidst højnet sit diskretionsniveau ganske betragteligt. Facaden var blevet meget mere anonym, men jeg opdagede dårligt nok at opdage det, for Kita lukkede mig ind med det samme jeg dukkede op. 

Billederne lyver ikke, Kita er en flot thaipige og var i dagens anledning klædt på til ballade i et frækt skolepige-outfit. Vi fik afregnet for en time og jeg klædte mig af og lagde mig på maven. Stedet er fint indrettet med spejle på væggene (altid en fordel) så jeg kunne følge med i hvordan Kita smed det meste af tøjet og kravlede op til mig, nu kun iklædt trusser og knæstrømper - wow! 

Med den introduktion havde jeg så her regnet med at massagen ville være en hurtig omgang, en ren formalitet med let berøring, men her kom dagens anden glædelige overraskelse. Kita leverede nemlig uden forbehold den bedste omgang massage jeg har fået til dato. Jeg kan godt lide min massage hård og det kunne lille Kita levere par excellence. Hendes hænder kom hele vejen rundt omkring alle de store muskelgrupper og stedvis fandt hun ømme og stive muskler, som fik en ekstra omgang kærlighed. Undervejs røg strømperne behændigt af, sidenhen trusserne og til sidst fik jeg en kort omgang body to body - ren luksus. Skal jeg komme med et kritikpunkt, kunne der godt have været lidt mere pirring undervejs, men nu er vi virkelig i småtingsafdelingen.

Så var det tid til at vende rundt. Fik en omgang kompetent økofransk, så på med kondom og sex i flere stillinger, hvor jeg dog godt kunne have ønsket mig lidt mere indlevelse. Overordnet set var sexen OK uden at være prangende. 5 minutter før tiden slap op tømte jeg mig godt tilfreds ud over maven på Kita.

Trods sexen godt kunne have været bedre, giver jeg gerne Kita en anbefaling. Hun er især besøget værd, hvis man som mig kan lide en hård massage. Personligt kommer jeg mest for sexen og så er massagen en sekundær gevinst, hvis den er god. Det må man godt nok sige den var den dag hos Kita. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen:)

kunne du måske komme nærmere ind på hvilken indfaldsvej der er snak om? der er jo et par stk af dem og de ligger jo lige fra syd til nord ;-) 

og er det pigen på billederne og traditionelle Århus priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham der gutten skrev, for 2 timer siden:

kunne du måske komme nærmere ind på hvilken indfaldsvej der er snak om? der er jo et par stk af dem og de ligger jo lige fra syd til nord ;-) 

og er det pigen på billederne og traditionelle Århus priser?

Det var i nærheden af den gamle by. Billederne er ægte ja og prisen var på 1400 kr for en time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...