Hop til indhold
Dengladenordjyde

Længe ventet besøg ved Pianistinden

Recommended Posts

Pianistinden

Så blev der tid at at lave en beretning fra et længe ventet besøg ved Pianistinden.

Fik sendt en mail til Pianistinden engang i juli med de oplysninger der forlanges. Der gik et par dage så blev der aftalt et tidspunkt til en telefonsamtale. Her er det så den endelige prøve på om der er enighed om hvordan et besøg forløber og om vi kan tænde hinanden. Det kunne vi. En dato i december blev fundet. Efter samtalen var der bare rigtig lang tid til et besøg i december. Pianistinden er let at tale med. Dejlig lattermild klog kvinde.

Endelig kom vi i december og jeg fik aftale om en lille samtale aftenen før besøget for lige at få de endelige detaljer på plads. Vi blev enige om en time for ikke at haste os igennem besøget. Fik en adresse på mail i nærheden af hvor akten skulle udspille sig. Meget spændt køre jeg frem til adressen og ringer Pianistinden op da jeg er fremme. Bliver guidet frem til den endelige adresse. Får et lille glimt af et smil i vinduet inden jeg står ud af bilen og bevæger mig frem til døren.

Første gang ved en ny GP er altid meget spændende, passer billederne i annoncen med det man får i virkeligheden. Her passer billeder og virkelighed sammen. Det er den smukke kvinde på billedet jeg blev taget imod i døren. Efter et håndtryk, kommer der et varmt og dejligt kys og kram. Bliver modtaget i en kjole magen til den Pianistinden har på, på billede 2 bare i en mere grøn udgave. Den fremhæver virkelig hofte talje og bryster. Udsigten lever virkelig op til forventningerne.

Bliver budt på noget at drikke. Starter stille og roligt ud i sofaen med at kysse og klemme lidt. Efter et stykke tid skal der lidt tøj af. Vil gerne se lidt mere af den dejlige kvinde foran mig. Der er godt mange knapper i den kjole - men det lykkes af få den af. BH og trusser kommer samme vej, så jeg kan komme til at røre og smage på Pianistinden. Det bekommer hende vel - efter et stykke tid hvor hun er blevet noget tændt, vil hun gerne have mig af tøjet og se på mit udstyr ovre i sengen. Her må jeg sige at Pianisten kan være meget drillende, på den helt rigtig måde. Går lige til grænsen og skifter så greb, kan man vel sige, så ballonen ikke mister luften alt for tidlig.

Herefter ville hun meget gerne mærke mig og tager en tur i sadlen, mens jeg nyder synet af et par smukke bryster, der danser for mig. Samt et dejligt smil fra fruen. Alt har desværre en ende. Men bliver liggende sammen længe, og mærker hvordan vores kroppe falder til ro. Alt i mens vi snakker om alt muligt mellem himmel og jord. En rigtig god beslutning med at tage en time i den dejlige kvindes selskab. 

Er allerede ved at langtids planlægge næste besøg. Der er jo desværre et stykke vej til Fyn. Men det er faktisk nok godt ellers skulle der mange lommepenge til. Kommer helt sikkert igen. 

/Denglade nordjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 49 minutter siden:

Hvor havde de været dejligt om man lige var 5 år yngre, så man kunne opleve denne skønne kvinde

Lige mine ord :rolleyes:

Bare jeg var tre år yngre ;)

Det er jo rent faktisk aldersdiskrimination - hi.. hi…. :unsure:

 

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har så sat aldersgrænsen op til  60 fra tidligere 55 år, men det hjælper desværre ikke..... har ellers prøvet men blev pænt afvist, hun virker som en skøn kvinde. Måske man skulle prøv Evas Fredagsbar hvor hun er med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dojo skrev, for 21 minutter siden:

Er det en gammel kending i branchen,, bare med nyt navn man møder. Synes nogle af billederne er set før.

Definer gammel kending, jeg har været GP i 2 år :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig de positive ord om 

pianistinden ! Jeg havde et møde med 

hende lige før jul - sikken en oplevelse. 
hun er meget nem at samtale med og de seksuelle tiltag forløb meget tilfredsstillende! Hun er meget empatisk .En klar anbefaling fra mig .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo så lidt ærgerligt at aldersgrænsen er overskredet med 10 år for det er da fine anmeldelser fruen får.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...