Hop til indhold
Nyiaarhus

Cindie århus

Recommended Posts

Nyiaarhus skrev, for 2 minutter siden:

Syntes på en eller anden måde at sådan et møde i et solcenter kunne være frækt. Nogen som har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/389344

Det der lige springe mig i øjnene, er at annoncen, er skrevet i nærmest tredje person, så man får indtrykket af, at det ikke er hende selv der er indeover annoncen.

Men det kan selvfølgelig bare være mig 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyiaarhus skrev, 1 time siden:

Syntes på en eller anden måde at sådan et møde i et solcenter kunne være frækt. Nogen som har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/389344

Jeg tror, du vil fortryde det. Hun er mest kendt for at stikke af med pengene uden at levere det aftalte, og der er masser af advarsler mod hende. Søg på ord som narko, ritalin, stjæler, afpresning i dette forum, eller søg på en af hendes tidligere annoncer 228207 eller 351969.
I tidens løb har hun bl.a. kaldt sig Charlotte, Maya, Mia, Sandra, Celina, Sille, Sofie, Sofia, Anna, Anni, Signe, Sabrina, Sandie, Susan, Cindie og der kommer nok flere navne med tiden.
Sidst hun blev omtalt var i september 2023, søg på 380437 eller 381813.
Hun skifter lidt mellem de senest oprettede annoncer, og siden august har hun oprettet 384513, 385350, 385462, 387095, 387817, 388499, 389344, 390191, 390437, 391825, listet for søgbarhedens skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 25 minutter siden:

Jeg tror, du vil fortryde det. Hun er mest kendt for at stikke af med pengene uden at levere det aftalte, og der er masser af advarsler mod hende. Søg på ord som narko, ritalin, stjæler, afpresning i dette forum, eller søg på en af hendes tidligere annoncer 228207 eller 351969.
I tidens løb har hun bl.a. kaldt sig Charlotte, Maya, Mia, Sandra, Celina, Sille, Sofie, Sofia, Anna, Anni, Signe, Sabrina, Sandie, Susan, Cindie og der kommer nok flere navne med tiden.
Sidst hun blev omtalt var i september 2023, søg på 380437 eller 381813.
Hun skifter lidt mellem de senest oprettede annoncer, og siden august har hun oprettet 384513, 385350, 385462, 387095, 387817, 388499, 389344, 390191, 390437, 391825, listet for søgbarhedens skyld.

Med hvad du skriver ville jeg ihvertfald holde mig væk fra denne dame og tak for info!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 24 minutter siden:

listet for søgbarhedens skyld.

Hvilket nok siger mere om mænd end hende, da det jo er mændene som betaler, men husk nu på, dem som er på Eg er kun en brøkdel af de mænd som hopper i fælden :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke for at ta nogen i forsvar

for ingen skal løbe med penge fra andre,eller ta røven På andre måder

men jeg har være sammen med hende mange gang 

jeg har altid fået hvad jeg kom efter…jeg synes hun er pisse fræk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...