Hop til indhold
trucker76

Piger fra Snap

Recommended Posts

Hejsa derude 

Jeg er lidt nysgerrig omkring de tøser fra Snappen. De fleste er jo fake pga de vil have forudbetaling.  Men hvad med resten?  Jeg har kontakt til en "måske " meget" smuk tøs fra Kolding.  Hun skal ikke have forudbetaling,  men spørgsmålet er jo om man virkelig kan være heldig at finde en "seriøs" pige der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa derude 

Jeg er lidt nysgerrig omkring de tøser fra Snappen. De fleste er jo fake pga de vil have forudbetaling.  Men hvad med resten?  Jeg har kontakt til en "måske " meget" smuk tøs fra Kolding.  Hun skal ikke have forudbetaling,  men spørgsmålet er jo om man virkelig kan være heldig at finde en "seriøs" pige der?

Jo nålen i hø stakken kan findes, med lidt held

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 1 time siden:

Hejsa derude 

Jeg er lidt nysgerrig omkring de tøser fra Snappen. De fleste er jo fake pga de vil have forudbetaling.  Men hvad med resten?  Jeg har kontakt til en "måske " meget" smuk tøs fra Kolding.  Hun skal ikke have forudbetaling,  men spørgsmålet er jo om man virkelig kan være heldig at finde en "seriøs" pige der?

Der findes heldigvis indtil flere seriøse pige på snap som ikke kræver forudbetaling. Så giv det endelig en chance

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er seriøse piger på snap men som andre skriver så er det som at finde en nål i en høstak. Jeg har selv være heldig. De fleste vil bare sælge billeder eller brugt undertøj. Betal aldrig forud, aldrig. Søg på "snap" på annoncelight måske er du heldig

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet at de piger kun vil sælge billeder og videoer, og dem som skriver at de vil mødes skriver at man skal købe billeder/ videoer inden mødet. Desværre bruger man en del tid på at skrive frem og tilbage og til sidst ender man med ikke at møde nogen. <_<

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, for 17 timer siden:

Hvordan finder i disse piger, og sp være anonym samtidig

En burner mobil, taletidskort, og gem telefonen for konen/kæresten ;)

 

Opret en vilkårlig mailadresse på Gmail eller lignende, brug et falsk navn.

Afvis at Snapchat må få adgang til din lokation og kontakter.

Så er det bare om at søge, 99% vil sælge VIP adgang, eller billeder, nogle vil kun mødes efter køb af VIP adgang.

Der er mange spammere. Som sender en masse billeder og små klip "af dem selv" og som så sender dig et link til en eller anden skummel hjemmeside.

Jeg gør det at jeg gemmer billeder og videoer inden jeg blokerer dem, og melder dem for spam. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis ellers pigerne er seriøse , hvad er så det smarte ved at bruge Snapchat fremfor SMS , Whatsapp eller måske mail ? 

Og nej - jeg bruger ikke selv Snapchat ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaulusSyd skrev, for 1 time siden:

En burner mobil, taletidskort, og gem telefonen for konen/kæresten ;)

 

Opret en vilkårlig mailadresse på Gmail eller lignende, brug et falsk navn.

Afvis at Snapchat må få adgang til din lokation og kontakter.

Så er det bare om at søge, 99% vil sælge VIP adgang, eller billeder, nogle vil kun mødes efter køb af VIP adgang.

Der er mange spammere. Som sender en masse billeder og små klip "af dem selv" og som så sender dig et link til en eller anden skummel hjemmeside.

Jeg gør det at jeg gemmer billeder og videoer inden jeg blokerer dem, og melder dem for spam. :D

 

Hvordan søger du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catono06 skrev, for 19 timer siden:

Hvordan søger du?

Søger efter ord som:  salg, sælger, billeder m.m.

Eller bare tilføje nogen vilkårligt, ofte kan man på deres Snapchat navne se om de sælger billeder, eller dem selv til møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at viborgpige på Snapchat er ægte og troværdig at handle med. 
Har nu købt en del film og billeder af hende og har altid modtaget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PetitHusmor

Host... vi er et par stykker, der bruger snap seriøst.... Så jo vi findes skam..:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mark20 skrev, for 18 timer siden:

Jeg ved at viborgpige på Snapchat er ægte og troværdig at handle med. 
Har nu købt en del film og billeder af hende og har altid modtaget 

Mira. Hun er så efterhånden også ved at være prof :-) Hun har også en OF side.......... men længe siden jeg har set hende på AL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...