Hop til indhold
Fyrenfra4690

Leder med lys og lygte

Recommended Posts

Hvor er jeg træt af annoncelight. Alle de thaipiger som skal reklamere med deres thaimassage, jeg er så træt af at der er så mange ugyldige annoncer på som ikke kan komme i kontakt med. Når man så endelig får kontakt til en, så har de tabt sutten og så dør min interesse.

Men jeg har længe godt ville møde en bette nipsting, en som er dansk, en som har en charmernede udseende..Og jeg skulle da være en skarnsunge, hvis ikke en ungmø kunne friste mig.

Men nu er det endelig slut med søgningen, jeg tror bestemt jeg har fundet den helt rette og hende skal jeg endelig møde på Lørdag kl 16 i Hellerup..Så mon ikke der skulle komme en god dag ud af det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder fantastisk, håber på du får en dejlig oplevelse, har selv haft nogle stykker. 
hven er den dejlige du skal besøge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfra4690 skrev, for 15 minutter siden:

Hvor er jeg træt af annoncelight. Alle de thaipiger som skal reklamere med deres thaimassage, jeg er så træt af at der er så mange ugyldige annoncer på som ikke kan komme i kontakt med.

Mon ikke din forgæves søgning kunne hænge sammen med, at mange af pigerne er taget på juleferie, for at være sammen med deres familier? Det er desværre ikke alle, der husker at deaktivere deres annoncer, når de ikke træffes. 
God fornøjelse på lørdag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...