Hop til indhold

Leder med lys og lygte

Featured Replies

Skrevet

Hvor er jeg træt af annoncelight. Alle de thaipiger som skal reklamere med deres thaimassage, jeg er så træt af at der er så mange ugyldige annoncer på som ikke kan komme i kontakt med. Når man så endelig får kontakt til en, så har de tabt sutten og så dør min interesse.

Men jeg har længe godt ville møde en bette nipsting, en som er dansk, en som har en charmernede udseende..Og jeg skulle da være en skarnsunge, hvis ikke en ungmø kunne friste mig.

Men nu er det endelig slut med søgningen, jeg tror bestemt jeg har fundet den helt rette og hende skal jeg endelig møde på Lørdag kl 16 i Hellerup..Så mon ikke der skulle komme en god dag ud af det

Skrevet

Håber der også kommer en lille beretning efterfølgende :)

Skrevet

Lyder fantastisk, håber på du får en dejlig oplevelse, har selv haft nogle stykker. 
hven er den dejlige du skal besøge? 

Skrevet

Hej skarnsunge. Jeg glæder mig til at se dig på lørdag klokken 16 i Hellerup! Knus og kram!

Skrevet
Fyrenfra4690 skrev, for 15 minutter siden:

Hvor er jeg træt af annoncelight. Alle de thaipiger som skal reklamere med deres thaimassage, jeg er så træt af at der er så mange ugyldige annoncer på som ikke kan komme i kontakt med.

Mon ikke din forgæves søgning kunne hænge sammen med, at mange af pigerne er taget på juleferie, for at være sammen med deres familier? Det er desværre ikke alle, der husker at deaktivere deres annoncer, når de ikke træffes. 
God fornøjelse på lørdag. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.