Hop til indhold
Mildur

Ubeskyttet sex

Recommended Posts

Først skal jeg lige slå helt fast, jeg er ikke ude på at starte en ophedet diskussion om sex uden kondom. Eller på nogen måde at moralisere. Men jeg undrer mig i mit stille sind over hvilke motiver der ligger bag. Jeg synes der dukker flere og flere GP som for et ret beskedent beløb tilbyder uden gummi. Og der må jo tilsvarende være mange kunder som efterspørger det. Er der efterhånden så meget tillid til at HIV er under kontrol, så det ikke er nødvendigt at beskytte sig. Og de andre kønssygdomme skal medicin og læger nok klare også. Som sådan er det jo rart at 80’ernes sex-forskrækkelse er klinget af. Nogen gange har jeg haft den vilde tanke at dem som tilbyder ubeskyttet sex i forvejen under behandling for AIDS, og dermed ret ligeglade med at blive udsat for smitte? Tror nu ikke den holder generelt. Måske er det bare tænkning i økonomi. Giver jo hurtigt ekstra penge i kassen hvis hver kunde giver 300 kr. ekstra. Hvad tænker I, ikke mindst hvis der er GP’er som læser med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, 1 time siden:

Men jeg undrer mig i mit stille sind over hvilke motiver der ligger bag. 

Ligger den ikke lige til højrebenet?  Pigerne vil gerne tjene ekstra, mændene vil gerne kunne mærke lidt mere, samt at kunne snige klatten af så den genitiske underbevidsthed også bliver tilfredsstillet?

Jeg passer på mig selv.. Hvad andre gør er deres sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Penge er selvfølgelig motivationen. 

Men at de vil løbe den risiko det indebærer for små ekstra beløb forstår jeg ikke. AT de annoncere med det forstår jeg slet ikke men det er nok bare mig der tror det frastøder flere end det tiltrækker.
Jeg kunne nok forstå det hvis det skete med enkelte faste kunder, det kan være kunder man er særligt lade for eller kunder der vil lægge et ekstraordinært stort beløb så fristelsen er for stor, det tror jeg altid har været tilfældet. 

Jeg holder mig i alt fald væk hvis sex uden er en option i menuen.  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 2 timer siden:



Jeg holder mig i alt fald væk hvis sex uden er en option i menuen.  
 

Sådan har jeg også haft det. Men med tiden har jeg accepteret mere og mere. Dog er jeg ikke nået dertil at jeg selv ønsker det. Og det er egentlig det der er baggrunden for denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mildur skrev, for 18 timer siden:

Først skal jeg lige slå helt fast, jeg er ikke ude på at starte en ophedet diskussion om sex uden kondom. Eller på nogen måde at moralisere. Men jeg undrer mig i mit stille sind over hvilke motiver der ligger bag. Jeg synes der dukker flere og flere GP som for et ret beskedent beløb tilbyder uden gummi. Og der må jo tilsvarende være mange kunder som efterspørger det. Er der efterhånden så meget tillid til at HIV er under kontrol, så det ikke er nødvendigt at beskytte sig. Og de andre kønssygdomme skal medicin og læger nok klare også. Som sådan er det jo rart at 80’ernes sex-forskrækkelse er klinget af. Nogen gange har jeg haft den vilde tanke at dem som tilbyder ubeskyttet sex i forvejen under behandling for AIDS, og dermed ret ligeglade med at blive udsat for smitte? Tror nu ikke den holder generelt. Måske er det bare tænkning i økonomi. Giver jo hurtigt ekstra penge i kassen hvis hver kunde giver 300 kr. ekstra. Hvad tænker I, ikke mindst hvis der er GP’er som læser med. 

Hvad er grunden til at det fylder så meget i dig hvad andre mennesker gør ? 

Undrer du dig også over at nogle ryger, drikker, spiser mere fed mad en andre ? 

Lad dog F ........ folk leve deres eget liv i fred og ro, så længe du lever dit liv som du vil .

Kunne jo være nogen i din omgangskreds som også undrede sig, hvis de vidste du var herinde og besøgte prostitueret ? 

Din tråd oser af moral og fordømmelse, selvom du skriver det ikke er .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på at det er disse ting som spiller ind:

Er man under behandling for HIV smitter man ikke.

Hvis man bruger PREP er man selv meget modstandsdygtig mod HIV. Jeg mener det er nogen og halvfems procent.

 

Og så skulle det også være meget bedre når det er uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 3 timer siden:

Hvad er grunden til at det fylder så meget i dig hvad andre mennesker gør ? 

Det kunne være så fedt hvis også jeg kunne kaste mig ud i det ubeskyttede. Men jeg vil ikke gøre det med hovedet under armen. Derfor er jeg nysgerrig på hvad andre tænker omkring det. Men det her er nok et tabu-emne for nogle. Som hurtigt ender i “lad dog folk leve i fred”-argumenter. 

Redigeret af Mildur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gider ikke gummi sex  ingen følelse    nyder piger  skønt mærke fissen og safterne   og besøger få  der helst vil uden .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...