Hop til indhold
klittoman

Diskret thaimassage Vejle / Horsens .

Recommended Posts

Vejle og Horsens har rigtig mange thaimassage steder . Men de ligger næsten alle på

stærkt trafikerede steder . Mange af disse steder kommer jeg ikke , da der er meget stor

chance for at blive genkendt . Er der ikke nogen der ligger lidt mere diskret ? Det ville

være rigtig godt hvis der var nogle i private omgivelser , eller lidt mere øde steder .

                                    

 

                                                      Mvh. Klittoman

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis det er for massagen er der en i løsning og der er også er anden i nærheden kan ikke lige huske hvor, men se evnt.thailisten jylland

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

Hende her ligge 15 min fra Vejle, og er rigtig dygtig. Hun gør det privat hjemme hos hende selv, hele første salen er lavet om til massage...

 

http://siamwellness.dk/velkommen

Redigeret af Blondine Zine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle.

 

Er der nogen af jer, der kan oplyse om evt. ydelser, der ikke findes i prislisten???

 

I får også lige en meget varm hilsen fra Thailand, hvor jeg har været i næsten 3 uger, men jeg kommer da hjem igen, og agter at besøge stedet. Det ser jo lovende ud. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

Kan kun sige at jeg ikke er blevet tilbud ekstra, men hvem ved måske i frække fyre får det tilbudt....

 

Fortæl gerne hvis i gør, for så vil jeg sku også ha ekstra... smiler..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige at jeg ikke er blevet tilbud ekstra, men hvem ved måske i frække fyre får det tilbudt....

Fortæl gerne hvis i gør, for så vil jeg sku også ha ekstra... smiler..

Ok Zine ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige at jeg ikke er blevet tilbud ekstra, men hvem ved måske i frække fyre får det tilbudt....

Fortæl gerne hvis i gør, for så vil jeg sku også ha ekstra... smiler..

Jeg besøger dig da gerne og giver dig massage. Og hvis du er sød kan der nok også falde lidt "ekstra" af ........:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...