Hop til indhold
HansenDanmark

Ella i Flensborg

Recommended Posts

Efter min fine oplevelse med Sofia i sidste uge havde jeg fået lidt blod på tanden og var ikke så nervøs for at booke besøg i Flensborg. 
Jeg tænkte jeg ville give mig en lille god julegave og så lidt på Ella

https://sexnord.net/profile/726672/ella

Jeg skrev til hende på Whatsapp og hurtigt var aftalen i stand til lige før frokost her den 24/12.

Huset ligger nemt tilgængeligt i Flensborg med gode parkerings - og handlemuligheder lige i området.

Jeg skrev på Whatsapp jeg var ankommet og ringede på klokken som beskrevet i annoncen.

Låsen slog fra og Elle stod og ventede på mig i døren indtil lejligheden.

Rigtigt positivt at billederne stemmer overens med virkeligheden. Det er 100% pigen fra billederne som åbnede døren.

De i annoncen angivne mål er retvisende. Knap 160 cm høj og med små perfekte naturlige bryster. En meget meget smuk ung pige.

Et par af billederne viser hende i et motionscenter, hvilket tydeligt kan mærkes på hendes lår og spændstige fremtoning. 

Jeg havde booket en time med massage og sex (Geschlechtsverkehr på tysk). 

Hun gav et dejligt blow med god øjenkontakt. Sexakten var god og jeg kunne ikke stå for hendes perfekte krop, så det var en dejlig oplevelse.

Efter jeg var kommet, hentede hun et håndklæde for at give massage, hvilket jeg normalt ikke får, så jeg er ikke særlig kyndig på denne oplevelse.

Men oplevelsen var super dejlig og hun er meget dygtig til at massere synes jeg. Hun kunne et lille trick med at køre finderspidserne let rundt på kroppen og ned mellem ballerne. Det havde jeg aldrig prøver før men det var lækkert. Der var også rigtig massage af både ryg og ben som gav en god fornemmelse. 

Tiden blev brugt og jeg stod på gaden 1 time efter ankomst.

Værelset var pænt og rent og lidt hyggemusik og rødt lys.

Ella taler tysk og italiensk, men forstår lidt engelsk. Du må ikke lade dig afskrække hvis du ikke er tysktalende. Hun er venlig og imødekommende og jeg er sikker på evt. sprogbarrierer kan overvindes.

Hun er i Flensborg ihvertfald til næste lørdag og måske en uge mere, dog på et andet sted fortalte hun mig.

 

Kommer jeg igen: Ja, det gør jeg. Måske ikke denne gang, men vil holde øje med om hendes annonce dukker op igen i fremtiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anbefalingen @HansenDanmark :)

Var forbi til en times hygge i dag. Ella er super sød, har en virkelig lækker krop og er utrolig serviceminded. Et besøg kan virkelig anbefales. Hendes slut massage er virkelig pirrende :wub:

Tænker at jeg må endnu et smut forbi inden hun tager afsted til Italien. 

Redigeret af Hingsten76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...