Hop til indhold
FORTE

Dårlig oplevelse på firstclasscopenhagen.com

Recommended Posts

Hej alle jer derude i cybersexspace

Jeg skriver en anmedelse af stedet og fraråder jer om at benytte det

Skala 1-10

Stedet: 2

Hjemmesiden: 8

Billederne på siden: 9,5

Troværdighed af billederne: 0! (Selvom de er +-ægte)

Smuk: 0

Sex: 4 (hvis man er til grimme halvfede madamer)

Pris: 5

Helgedsoplevelse: 1

I fredags var jeg ude og prøv at finde lidt sexlir.

efter at have været rundt i et par steder uden at finde nogle piger jeg havde lyst til endte jeg på Skjulhøj Alle.

http://www.firstclasscopenhagen.com/

Stedet er rimelig diskret men ikke særlig lækker indrettet.

Jeg så på hjemmesiden som viste nogle ok billeder.

Der jeg kommer ind indser jeg at billederne er i højgrad gennemretocheret, billederne er ikke falske, dog ser pigerne ikke lige så lækre som på billederne. De rr ældre og en næsten grimme, en del tykkere og i det hele taget slidte.

Jeg blev modtaget af 4, meget insisterende damer, og selvom jeg ikke rigtig ved hvordan, lykkedes den ene af dem at overtale mig til 30 min. med det hele med 2 piger for 1.500 kr. (blowjob uden gummi, græsk, spansk, Tungekys, dansk i forskellige stillinger)

Jeg kom ind i værelset og jo mere vi gik i gang jo mindre lyst fik jeg. De fik mig dog til at komme efter 10 min men jeg kunne ikke få migselv til at hverken kysse eller have andet end almenlig dansk med dem.

Dog kan man sige at de gjorde deres arbejde.

Det jeg har lært af denne oplevelse er at det er meget nemt at blive luret gennem de skide photoshopbilleder, når man først stå derind med en flok meget insistrende kvinder er det svært at slippe væk, derfor denne advarsel.

Meget skufende oplevelse med meget grimme piger.

http://www.firstclasscopenhagen.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Er ked af at høre at I har haft så dårlige oplevelser derinde. Jeg har ikke selv prøvet nogle af dem, men Tatiana ser ellers meget indbydende ud :) God krop og utrolig store smukke bryster, men det er måske alt sammen manipuleret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er med udgangspunkt i pigerne, men manipuleret rigtig meget, så de ikke har ret meget mwd pigerne at gøre. Hende jeg besøgte, var derudover virkelig ugidelig, så jeg kan ikke anbefale stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...men jeg kunne ikke få migselv til at hverken kysse eller have andet end almenlig dansk med dem.

Dog kan man sige at de gjorde deres arbejde.

Det jeg har lært af denne oplevelse er at det er meget nemt at blive luret gennem de skide photoshopbilleder, når man først stå derind med en flok meget insistrende kvinder er det svært at slippe væk, derfor denne advarsel.

 

 

Kender godt fornemmelsen. Kemien er der ikke rigtigt og det er ikke som man forestillede sig. Har flere gange været ude for det samme, dog synes jeg ikke pigens udseende er så afgørende for om det er godt eller dårligt.

Kan skyldes at de var "ugidelige" som du meget rammende skriver.

Min anbefaling i disse tilfælde er at købe den billigste ydelse, du har alligevel ikke lyst til lang tids kram og kæleri. Men man får taget trykket, bliver en oplevelse rigere uden at have brugt for meget.

 

Billederne er teknisk flotte, men når man skræller det af, kan man se at der er nogle alm. udseende piger til den lidt flapsede side. Og da huden er retoucheret så den ligner modellervoks må man være forberedt på at de i virkeligheden er lettere rynkede og tatoverede. At de er op til 10 år ældre end angivet er desværre meget normalt. Men var det virkeligt så slemt som du skriver "meget grimme piger". Er du sikker på at du ikke er lidt kræsen? 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej alle jer derude i cybersexspace

Jeg skriver en anmedelse af stedet og fraråder jer om at benytte det

Skala 1-10

Stedet: 2

Hjemmesiden: 8

Billederne på siden: 9,5

Troværdighed af billederne: 0! (Selvom de er +-ægte)

Smuk: 0

Sex: 4 (hvis man er til grimme halvfede madamer)

Pris: 5

Helgedsoplevelse: 1

I fredags var jeg ude og prøv at finde lidt sexlir.

efter at have været rundt i et par steder uden at finde nogle piger jeg havde lyst til endte jeg på Skjulhøj Alle.

http://www.firstclasscopenhagen.com/

Stedet er rimelig diskret men ikke særlig lækker indrettet.

Jeg så på hjemmesiden som viste nogle ok billeder.

Der jeg kommer ind indser jeg at billederne er i højgrad gennemretocheret, billederne er ikke falske, dog ser pigerne ikke lige så lækre som på billederne. De rr ældre og en næsten grimme, en del tykkere og i det hele taget slidte.

Jeg blev modtaget af 4, meget insisterende damer, og selvom jeg ikke rigtig ved hvordan, lykkedes den ene af dem at overtale mig til 30 min. med det hele med 2 piger for 1.500 kr. (blowjob uden gummi, græsk, spansk, Tungekys, dansk i forskellige stillinger)

Jeg kom ind i værelset og jo mere vi gik i gang jo mindre lyst fik jeg. De fik mig dog til at komme efter 10 min men jeg kunne ikke få migselv til at hverken kysse eller have andet end almenlig dansk med dem.

Dog kan man sige at de gjorde deres arbejde.

Det jeg har lært af denne oplevelse er at det er meget nemt at blive luret gennem de skide photoshopbilleder, når man først stå derind med en flok meget insistrende kvinder er det svært at slippe væk, derfor denne advarsel.

Meget skufende oplevelse med meget grimme piger.

http://www.firstclasscopenhagen.com/

 

Jeg er bare lidt nysgerrig, men hvorfor mente du egentlig, at dette hørte til under General Debat, hvor du oprindelig havde skrevet. Du er jo ikke ligefrem ny på EG og burde vel kende lidt til opdelingen i fora efter 3/4 år eller længere.

 

Åbenbart ikke den store respekt for Organizer eller Moderator's tid. Men selvfølgelig blot min personlige mening.

 

Og der findes jo fora for anmeldelser, det er vist ingen hemmelighed. :oops:

 

 

Mvh en Landsbytosse

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som med alt andet her i livet får man ofte hvad man betaler for.....:)

Det er langtfra virkeligheden!

Jeg har betalt samme penge for samme ydelser andre steder og fået rigtig meget ud af det.

Pris og og en god oplevelse hænger slet ikke sammen.

Men jeg forstår at du gerne vil have dine kunder til at tro det, hvis dine priser er højere end andres piger.

Som sagt er det du siger langtfra fakta, og der er masser af empiri som beviser det modsatte :D

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender godt fornemmelsen. Kemien er der ikke rigtigt og det er ikke som man forestillede sig. Har flere gange været ude for det samme, dog synes jeg ikke pigens udseende er så afgørende for om det er godt eller dårligt.

Kan skyldes at de var "ugidelige" som du meget rammende skriver.

Min anbefaling i disse tilfælde er at købe den billigste ydelse, du har alligevel ikke lyst til lang tids kram og kæleri. Men man får taget trykket, bliver en oplevelse rigere uden at have brugt for meget.

Billederne er teknisk flotte, men når man skræller det af, kan man se at der er nogle alm. udseende piger til den lidt flapsede side. Og da huden er retoucheret så den ligner modellervoks må man være forberedt på at de i virkeligheden er lettere rynkede og tatoverede. At de er op til 10 år ældre end angivet er desværre meget normalt. Men var det virkeligt så slemt som du skriver "meget grimme piger". Er du sikker på at du ikke er lidt kræsen?

Tatianas ben var ret frastødende, fede, slasket og fuld af celulitis med store dybe huler. Jeg kunne desværre ikke se det i starten. Hun havde også en ret agressiv irriterende holdning.

Hende den anden havde ret dårlig hud på ansigtet når man kom lidt tæt på.

De havde begge dårlig ånde :D

I starten var jo lidt mørkt og jeg blev lidt presset så jeg faldt desværre i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bare lidt nysgerrig, men hvorfor mente du egentlig, at dette hørte til under General Debat, hvor du oprindelig havde skrevet. Du er jo ikke ligefrem ny på EG og burde vel kende lidt til opdelingen i fora efter 3/4 år eller længere.

Åbenbart ikke den store respekt for Organizer eller Moderator's tid. Men selvfølgelig blot min personlige mening.

Og der findes jo fora for anmeldelser, det er vist ingen hemmelighed. :oops:

Mvh en Landsbytosse

Det handler slet ikke om respekt. Det handler blot om en teknisk fejl enhver menig mand kan lave :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Der er så ingen grund til at analysere købet yderligere :grin:

 

Nu kører den så igen igen. Den der overlegne afvisning af steder med lidt bedre priser. Det kan godt være at den nuværende besætning ikke er optimal, men jeg har været forbi en del gange og haft fremragende oplevelser med meget flotte og frække piger. Jeg synes det er langt sjovere at finde de gode piger til en lavere pris - også mere udfordrende. Det er ligesom en julegave - det er nemmere at købe/finde en god gave til 2000 - 3000 kr. end fx en til 400 kr. Et andet problem med de dyrere piger/steder er at ærgelsen også bliver så meget større, hvis det er en fuser. Og tro mig der er mange som tager 1100 for en halv time som ikke er det værd. Der er al mulig grund til at analysere købet synes jeg! Jeg kan ikke forstå at du er så bombastisk omkring dine holdninger til pris/kvalitet. Jeg har tidligere omtalt value/price som den rette parameter og denne parameter er ikke konstant som du antyder. Value og Price bevæger sig ikke efter det vi i statistikken kalder perfekt korrelation.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er langtfra virkeligheden!

Jeg har betalt samme penge for samme ydelser andre steder og fået rigtig meget ud af det.

Pris og og en god oplevelse hænger slet ikke sammen.

Men jeg forstår at du gerne vil have dine kunder til at tro det, hvis dine priser er højere end andres piger.

Som sagt er det du siger langtfra fakta, og der er masser af empiri som beviser det modsatte :D

Bemærk at jeg har skrevet OFTE - jeg siger ikke at pris og kvalitet ALTID hænger sammen.... Små slag FORTE :) Og du har ligefrem EMPIRI på området?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bare lidt nysgerrig, men hvorfor mente du egentlig, at dette hørte til under General Debat, hvor du oprindelig havde skrevet. Du er jo ikke ligefrem ny på EG og burde vel kende lidt til opdelingen i fora efter 3/4 år eller længere.

 

Åbenbart ikke den store respekt for Organizer eller Moderator's tid. Men selvfølgelig blot min personlige mening.

 

Og der findes jo fora for anmeldelser, det er vist ingen hemmelighed. :oops:

 

 

Mvh en Landsbytosse

 

Der er også et fora, der hedder falsk markedsføring - det er heller ingen hemmelighed  :wink:

 

Måske var indlægget oprindelig tænkt, som en mere generel debat, men er så endt med at blive en decideret anmeldelse - ihvertfald ikke noget at harcelere over. Om ikke andet, så kan man jo bare stille og roligt trykke på anmeldelsesknappen og skrive en kort besked til Admin om at et indlæg desværre ved et uheld, må være blevet fejlplaceret - ingen grund til at gøre det store drama ud af det hver gang  :evil: - eller skriv en PB  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bemærk at jeg har skrevet OFTE - jeg siger ikke at pris og kvalitet ALTID hænger sammen.... Små slag FORTE :) Og du har ligefrem EMPIRI på området?? 

 

Empiri???

Åhhh, tror jeg lige blev forelsket ;-)

Der er intet så sexet som hjerne :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...