Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi -der er 2 velmodne damer. Jeg har godt nok forsøgt nogen gange, hvor jeg har kørt forbi Assens -men hun svarede for sent -så jeg var langt derfra, da hun ellers bekræftet tidspunktet. Men så lykkes det -og de er åbenbart bleven brændt af en del -da hun straks "vrissede" da jeg spurgte om de havde travlt. Men kom derned og ind -bleve taget i mod af mutter selv -der spurgte hvad jeg ville have -selv om hun havde fået det på sms. "1 time til 400kr." og så "ved man aldrig, hvad det sker" -det øffede hun lidt over. Men blev vist til briksen -og tog mit tøj af -hun komunikerede med den anden "Jury"?? i mens -Mutter startede med at smide en stak olie på min ryg og masserede det ud -så kom den anden og begyndte ved fødderne -og mutter fortrak. og jury hilste på og forsatte massage af benene (jeg havde jo ikke set hende (kun på billeder i AL) -men fin massage letter pirring/dril -små hentydninger til "ekstra" -da jeg blev vendt kunne jeg se hun nok er 10år ældre +10kg. mere af hende siden billederne er taget (hvis de er af hende) Men hun forsatte den gode massage -og daskede tilfældigt til min lille sovende penis og fniste (den havde dog været halvfed, da jeg lå på maven -men hun holde det ikke vedlige.) Og jeg havde det super med at nøjes med massagen i dag (hun tændte mig ikke rigtigt, da jeg først så, hvordan hun så ud) Mutter havde modtaget en kunde der bestilte fp 1 time -og det fik han så i den anden side af rummet blot med et tykt gardin i mellem... -han kom nok 10minutter efter mig, og var færdig, og gik før min massage var afsluttet. (Det var den mest lydløse fp -jeg har lyttet til) 

Jeg har været der tidliger ved "Nicky" et par gange -første gang blæste hun mig væk af begejstring, anden gang blev hun for talende om penge -til jeg ville have sex. Men kommer nok igen en dag -om ikke andet for massagen;-) 

Om jeg vil anbefale andre stedet -synes jeg har fået en ok. behandling, det kommer også an på, hvad man er til. Jeg har den idee i øjeblikket, at de skal være helt unge, for jeg gider, at sexe, og den holder alligevel ikke, da jeg har sexet med et par meget modne, der fristede for meget... Men ligenu er der 2 modne damer tror de er et godt stykke over 50 -måske tætter på 60år;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...