Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Halløj alle sammen.

jeg var så heldig at tilbringe 6 timer sammen med Sofia og Ts Julie:)

De kom hjem til mig og der var satme knald på fra de kom ind af døren.

Der havde været lidt for meget snevejr her til jeg kunne noget, Så de skiftede til af gennem kneppe mig. De startede sødt ud med små dildo og gik stille og rolig op i de store (ø 8cm +) Og så skal jeg da lige love for at jeg fik tur

Mega fed aften, men også pænt dyr

De tog totalt røven på mig da jeg var flyvende

En aften i selvskab med de 2 dejlige damer kan varmt anbefales

https://annoncelight.dk/showad/385013

https://annoncelight.dk/showad/390898

Skrevet

Fint du hyggede dig. Men at du tager stoffer er din sag men hold det for dig selv syntes ikke det noget der skal omtales her. 

Skrevet
Thecabel skrev, for 50 minutter siden:

Fint du hyggede dig. Men at du tager stoffer er din sag men hold det for dig selv syntes ikke det noget der skal omtales her. 

Ikke helt enig mr. Thecable

Synes vi skal lade herren fortælle sin historie så ærligt som muligt. 

Det skader ikke historien at alle detaljer er med ;)

Redigeret af Blækspruttemanden

Skrevet
Thecabel skrev, for 5 timer siden:

Ingen grund til at advokere for censur. Lad ham komme med sin historie og fremhæve, hvad som gjorde det til en fed aften for ham. I øvrigt kan folk også bruge den information om indtagelsen af stoffer til vurderingen af, hvorvidt de har lyst til at lyksaliggøres af de pågældende personer eller ej. Du skal ikke gøre dig til smagsdommer. Der er (formodenligt) udstukket retningslinjer for den slags. 

Skrevet

Hej

Nu spørger jeg uvidende, da jeg aldrig har prøvet den slags. Trådstarter skriver at han kunne ikke på grund af for meget ‘sne’, virker det sådan at man mister rejsningen? Jeg troede at det forstærkede intensiteten og sexlysten….

det er ikke for at afspore og det er muligt at mit spørgsmål hører under Generel debat. 

til slut vil jeg ønsker alle herinde en glædelig jul. 
uanset om det bliver hvid eller ej…

Redigeret af Sailorman

• 2 weeks later...
Skrevet
Sailorman skrev, den 24.12.2023 at 05:47:

troede at det forstærkede intensiteten og sexlysten

Som oftest i starten ja. Hos mange svækkes potensen dog ved jævnligt brug, og el som TS beskriver ved store doser. 

Skrevet
NikolajT skrev, for 9 timer siden:

moraliseren

Er det mig du hentyder til ?  Så skyder du i så fald HEEEELT galt du :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.