Hop til indhold

Et velment Glædelig jul

Featured Replies

Skrevet

Til Jer alle 

Jeg håber i alle sammen får en skøn og herlig jul i familie eller venners nærvær.
For eget vedkommende står den på Jul med familien og 2 Juledag , Holder jeg Julefrokost da jeg har fødselsdag ,
Så der indtager familie og venner huset til Hygge og god mad.

Må i få de skønneste dage

Rigtig Glædelig Jul 

Skrevet

God jul Nabo, jeg vidste slet ikke du var herinde :D

Nå, den har du jo nok hørt før, men derfor håber jeg alligevel det bedste for dig og dine i julen. 

Jeg har selv holdt fødselsdag med familien for ret kort tid siden og juleaften og til julefrokost går det løs igen. Det er nogle herlige og intense dage her i julen når det hele falder så tæt, men også godt når der bliver tid til at slappe af og være sig selv igen.

Julekram til alle <3

Redigeret af AB455

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 9 minutter siden:

God jul Nabo, jeg vidste slet ikke du var herinde :D

Nå, den har du jo nok hørt før, men derfor håber jeg alligevel det bedste for dig og dine i julen. 

Jeg har selv holdt fødselsdag med familien for ret kort tid siden og juleaften og til julefrokost går det løs igen. Det er nogle herlige og intense dage her i julen når det hele falder så tæt, men også godt når der bliver tid til at slappe af og være sig selv igen.

Julekram til alle <3

Nej vi bliver overrasket nogle gange og har vist kun hørt den et par gange før ;)
Ja det kan til tider være lidt intenst , men det fungere jeg nu ganske ok i , men nyder så også roen det mere bagefter ;)

Skrevet

A mis hermosas amigas, feliz navidad, prospero ano y felicidad, de tu admirador.

Og os' til jer andre.

Skrevet
Naboen skrev, for 3 timer siden:

Til Jer alle 

Jeg håber i alle sammen får en skøn og herlig jul i familie eller venners nærvær.
For eget vedkommende står den på Jul med familien og 2 Juledag , Holder jeg Julefrokost da jeg har fødselsdag ,
Så der indtager familie og venner huset til Hygge og god mad.

Må i få de skønneste dage

Rigtig Glædelig Jul 

Glædelig jul til dig min nabo<3

Stort kram og tillykke med fødselsdag herfra- håber du får en eller to hyggelige aftener :) 

Min mand har også fødselsdag den samme dato :) 

Men han er nu død, han døde den samme dato, som han blev født- og han døde pga mig( Heart attack)  — jeg er nu blevet til en rig kvinde pga hans penge. 
Men han er stadig savnet — hvert år laver jeg julemad og sender dem til ham samt mine varme hjerter og tanker og den store kærlighed al til evighed<3<3<3<3

Jeg elsker ham stadig, for han var den første og den rigtige elskende(mand) for mig. Jeg har båret min stor kærlighed fra Sydøst Asien til Europa kun til ham og kun fordi det var den eneste grund jeg elsker ham! 
Vi elskede hinanden til han dødes dag - og jeg havde grædt for livet i over tre år! 

Hvis jeg kunne ønske, ville jeg ønske at han kunne være her nu(idag sammen med mig) 

Så kære @Naboen du ønskes god jul og et godt nytår fremover !

Redigeret af Mook

Skrevet
  • Author
Mook skrev, 1 time siden:

Glædelig jul til dig min nabo<3

Stort kram og tillykke med fødselsdag herfra- håber du får en eller to hyggelige aftener :) 

Min mand har også fødselsdag den samme dato :) 

Men han er nu død, han døde den samme dato, som han blev født- og han døde pga mig( Heart attack)  — jeg er nu blevet til en rig kvinde pga hans penge. 
Men han er stadig savnet — hvert år
 ……

Så kære @Naboen du ønskes god jul og et godt nytår fremover !

Kære Mook 

Tak for din hilsen .

jeg er ked af du har mistet din mand, det er uden tvivl et hårdt slag, som jeg ikke kan sætte mig ind i , jeg har mistet før , men det var kærester , men de er her jo stadig på jorden.

syntes du er Lidt hård mod dig selv ved at sige det var din skyld at han døde ,  det tænker jeg nu ikke det var, måske et svagt hjerte men ikke din skyld . 

Jeg håber vi ser mere til hinanden i det nye år , og du er altid velkommen til pandekager imellem jul ig nytår :-) 

Skrevet

Tusind tak:) og glædelig jul til jer alle store små og lille

Vh B70

Skrevet

Kære @Mook 

Tak for at dele din sorg og historie den kærlighed du stadig føler for din mand er en smuk ting. <3 Du er er et stærkt og skønt menneske og tak fordi du deler med os. 

Jeg er enig med @Naboen i at selv om det kan føles sådan så vil din mands død aldrig nogensinde være din skyld uanset hvad. 

Er sikker på at din mand ville være glad for at din og jeres kærlighed var så stor at du stadig savner ham meget, er det ikke hvad mange af os ønsker os i livet at være husket og elsket af nogen længe efter vi ikke er her på jorden længere. :wub: <3

Håber også at du mærker og husker kærligheden og omsorgen fra flere i denne tråd til dig og tager imod den kærlighed og omsorg. 

Tag imod Naboens pandekager og invitation og tag imod de gode invitationer du får fra folk du stoler på omkring dig. 

Jeg glæder mig selv meget til at se dig og give dig en lang varm krammer snart. ^_^ Du er et skønt og dejligt menneske og det fortjener du. 

Skrevet
Kære @Mook
Av av det er squ en hård oplevelse at miste sit livs kærlighed i så ung en alder.

Nu har jeg jo kun stiftet bekendtskab med "Mook" og ikke kvinden bag - altså dig som jeg mistænker for at være en skøn, omsogsfuld, kærlig og intelligent kvinde med nogle gode værdier

Men er sikker på at du igen finder kærligheden og ender som den lykkelige "Pretty Woman" du fortjener at være ❤️
Skrevet
Naboen skrev, den 23.12.2023 at 12:39:

syntes du er Lidt hård mod dig selv ved at sige det var din skyld at han døde

Det er min dårlige samvittighed.

Hvis jeg ikke kom til DK døde han ikke. 

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 40 minutter siden:

Det er min dårlige samvittighed.

Hvis jeg ikke kom til DK døde han ikke. 

❤️❤️

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.