Hop til indhold

Diskrete thai steder i Jylland

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen. 

Jeg har en hel del på CV'et efterhånden af diverse thai massage steder over hele Danmark. Dog mest i Jylland, da jeg holder til der. Nogle gange er man heldig og finder et thai sted, som ikke umiddelbart ligner et bordel ude fra, men en ganske almindelig massageklinik. Man kommer ind, og blir mødt af en smilende thai kvinde, som viser en ind i et lille rum med en briks. Man ber om en massage, og ligger sig tilrette på briksen. Hun kommer ind, og starter Massagen. Hun pirrer måske lidt, blidt og langsomt og diskret.. Uden at det er "lige på" og forudsigeligt...

Hun ber en vende rundt, og først DER blir der diskret spurgt ind til om man vil mere end bare massagen. :D

Findes der flere af sådanne steder i Jylland? 

Gerne pb, hvis man vil være diskret og ikke "udlevere" af en årsag. ;)

Redigeret af Mastager

Skrevet

Når du har så meget på CV'et i forhold til thai steder -ved du også godt -ALT kan ske -det du ikke oplever -oplever jeg måske -det forudsigelige er netop -du ved aldrig, hvad det venter, og hvad det kan ske. Selv de "grønne steder" kan overraske. 

Jeg har det lidt ligesom dig -vil gerne starte med god massage, hvor de nærmest "tilfældigt" strejfer/pirre -og bygge op stille og roligt -uden der er aftalt noget på forhånd -andet end massage... 

Jeg kender mange steder i sønderjylland og på fyn -hvor det tidligere har været mere diskret -det er blevet, mere råt og lige på... -hvilket jeg synes tager hyggen, man kunne have samme væk.

Skrevet

Et af de diskrete steder, hvor jeg er kommet. er på Kongeåvej 25 i Vejen. Der kan du parkere bag ved bygningen. Jeg køre i firmabil med reklamer, så jeg prøver ogse og finde de steder, der er diskrete.:rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.