Hop til indhold
Mekanikeren32

Hjælp søges efter en grov fuser

Recommended Posts

Godaw i stuerne.

jeg har sammen med en kammerat begivet mig ud i at prøve chancen ved Århusvej 45 og føj for en skuffelse!!

er der nogen der kender til et sted med flere piger i Silkeborg Århus området som i kan anbefale til to drenge på farten?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mekanikeren32 skrev, for 2 timer siden:

Godaw i stuerne.

jeg har sammen med en kammerat begivet mig ud i at prøve chancen ved Århusvej 45 og føj for en skuffelse!!

er der nogen der kender til et sted med flere piger i Silkeborg Århus området som i kan anbefale til to drenge på farten?

 

Hej drenge, har I ikke lyst til at føje jeres oplevelse til fortællingen. Vi er flere der meget gerne vil dele oplevelsen med jer, særlig nu, efter de har skiftet ud i truppen og fået 2 nye og unge piger ind i folden. Passer det, eller hvad? Lad os høre om jeres oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 22.12.2023 at 23:14:

Det kan vel ikke være andet end Gip hos PP Massage, Thorvaldsensgade i Aarhus. Hun har tilmed Thong og en anden pige til at hjælpe sig hvis én er for lidt...

Tak for tippet, vi var desværre kørt noget slukøret hjem da du skrev.

men vi overvejer helt sikkert en tur forbi, jeg har også flere steder set hende godt omtalt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 22.12.2023 at 23:26:

Hej drenge, har I ikke lyst til at føje jeres oplevelse til fortællingen. Vi er flere der meget gerne vil dele oplevelsen med jer, særlig nu, efter de har skiftet ud i truppen og fået 2 nye og unge piger ind i folden. Passer det, eller hvad? Lad os høre om jeres oplevelse.

Jamen oplevelsen består i sin enkelthed af vi havde set en fin annonce om der skulle være 2 petite imødekommende piger på henholdsvis 27 & 30 år.

 

det der møder os i døren er er 45-50 hårde år, og da vi så spørge til at må se pigerne kommer der en opsvulmet matrone og en egentlig okay pæn ung pige ud, men hun ligner virkelig ikke en der har lyst til at være der.

så vi takker pænt af og siger der har vidst været lidt falsk reklame og skynder os derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...