Hop til indhold
flem

Er det en der matcher Jenny fra Taastrup?

Recommended Posts

flem skrev, for 1 time siden:

Har besøgt Jenny  fra Taastrup flere gange. Hun er virkelig god. Er der andre Thaipiger på Sjælland der matcher hende! 

Hvilke af hendes service er det du mest efterlyser, der er ikke nogen der er helt samme men andre hvor der også er mulighed for lidt af hvert 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 21 timer siden:

Hvilke af hendes service er det du mest efterlyser, der er ikke nogen der er helt samme men andre hvor der også er mulighed for lidt af hvert 

Jeg tror ikke man behøver at være raketforsker, for at vide hvad der menes.  

jeg synes bare det er ærgeligt at folk ikke tør kalde en spade for en spade. men denne side er blevet så politisk korrekt, at det er til at blive vanvittig over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke man behøver at være raketforsker, for at vide hvad der menes.  

jeg synes bare det er ærgeligt at folk ikke tør kalde en spade for en spade. men denne side er blevet så politisk korrekt, at det er til at blive vanvittig over. 

Hvis det nu er anal delen der er vigtigt for ham, så er der jo ikke så mange, er det derimod noget af det andet er der flere muligheder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...