Hop til indhold

Er det en der matcher Jenny fra Taastrup?

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Jenny  fra Taastrup flere gange. Hun er virkelig god. Er der andre Thaipiger på Sjælland der matcher hende! 

Skrevet

Det tror jeg ikke, hun er sin egen lille specialitet.

Skrevet
flem skrev, for 1 time siden:

Har besøgt Jenny  fra Taastrup flere gange. Hun er virkelig god. Er der andre Thaipiger på Sjælland der matcher hende! 

Hvilke af hendes service er det du mest efterlyser, der er ikke nogen der er helt samme men andre hvor der også er mulighed for lidt af hvert 

Skrevet

Ts kan du uddybe hvad du mener med at matche Jenny? 

Har været en del fange efterhånden hos cheer og nabi i Herlev, og de har været yderst tilfredsstillende med mig. 

Skrevet
Lars40 skrev, for 21 timer siden:

Hvilke af hendes service er det du mest efterlyser, der er ikke nogen der er helt samme men andre hvor der også er mulighed for lidt af hvert 

Jeg tror ikke man behøver at være raketforsker, for at vide hvad der menes.  

jeg synes bare det er ærgeligt at folk ikke tør kalde en spade for en spade. men denne side er blevet så politisk korrekt, at det er til at blive vanvittig over. 

Skrevet
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke man behøver at være raketforsker, for at vide hvad der menes.  

jeg synes bare det er ærgeligt at folk ikke tør kalde en spade for en spade. men denne side er blevet så politisk korrekt, at det er til at blive vanvittig over. 

Hvis det nu er anal delen der er vigtigt for ham, så er der jo ikke så mange, er det derimod noget af det andet er der flere muligheder ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.