Hop til indhold
Pianistinden

Juleferie om 4 timer - GOD JUL

Recommended Posts

Det sørme, det sandt December og jeg smider hermed en bette julehilsen.

Håber at i alle får en skøn jul med masser af hygge, lækker mad, lidt gaver og nogle svedige frække jule stunder B)

Redigeret af Pianistinden
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 minutter siden:

Ps du skylder mig et par trusser! :rolleyes:

Hvem skriver du til? :D 
Jeg ser for mig at en tilfældigt forbipasserende finder dig under en lavine af gavekort til trusser fra alle der læser på Eroguide om en uges tid :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 4 minutter siden:

Hvem skriver du til? :D 
Jeg ser for mig at en tilfældigt forbipasserende finder dig under en lavine af gavekort til trusser fra alle der læser på Eroguide om en uges tid :lol:

:lol::lol: Jeg tager altid gerne imod gavekort - især til trusser. Med det antal jeg gemmer under hovedpuder rundt omkring som "tak for denne gang", så forsvinder de sgu hurtigt i løbet af sådan et år med frække aftaler! 

Se dog min rettelse til den sætning du citerer mig for! :D Og vi kan tage den i privaten, hvis du ikke kan styre din nysgerrighed, men Nisten knows :wub: (sorry for afsporing :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har også tømt hele lakrids julekalenderen på kontoret og er klar til at smutte om små 4 timer.... :D

Rigtig glædelig jul! :wub: 

Ps @Pianistinden du skylder mig et par trusser! :rolleyes:

Gris! Her spiser vi chokolade så jeg slet ikke orker at gå til frokost :rolleyes:

Er du sikker? Har du tjekket din postkasse? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 minutter siden:

:lol::lol: Jeg tager altid gerne imod gavekort - især til trusser. Med det antal jeg gemmer under hovedpuder rundt omkring som "tak for denne gang", så forsvinder de sgu hurtigt i løbet af sådan et år med frække aftaler! 

Det var en last og afhængighed jeg ikke vidste jeg havde før Julie dukkede op. :lol: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 10 minutter siden:

Gris! Her spiser vi chokolade så jeg slet ikke orker at gå til frokost :rolleyes:

Er du sikker? Har du tjekket din postkasse? :D

Heldigvis kun 3,5 timer til jeg kan liste hjem og tjekke postkassen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Heldigvis kun 3,5 timer til jeg kan liste hjem og tjekke postkassen :rolleyes:

Kender postnord adressen på pigen syd for Køge, ellers bliver det svært at sende de trusser  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 51 minutter siden:

Kender postnord adressen på pigen syd for Køge, ellers bliver det svært at sende de trusser  :lol:

Altså, jeg kan sagtens sende dig min ønskeliste @Mister12, så kan du jo selv afprøve om pakken skulle nå sikkert frem :D

Vi har drukket julefrokost herpå kontoret, så nu vil jeg råbe "PIK"... når nej, "God jul", pakke sammen og tøffe hjem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 minutter siden:

Altså, jeg kan sagtens sende dig min ønskeliste @Mister12, så kan du jo selv afprøve om pakken skulle nå sikkert frem :D

Vi har drukket julefrokost herpå kontoret, så nu vil jeg råbe "PIK"... når nej, "God jul", pakke sammen og tøffe hjem ;)

God ferie og jul er i området 2. Juledag så hører du nogen der råber “Julie kom og få trusser” så ved du hvorfor ;) :lol: :P

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Altså, jeg kan sagtens sende dig min ønskeliste @Mister12, så kan du jo selv afprøve om pakken skulle nå sikkert frem :D

Vi har drukket julefrokost herpå kontoret, så nu vil jeg råbe "PIK"... når nej, "God jul", pakke sammen og tøffe hjem ;)

Jeg troede da du manglede en lille "hestehale med en hvid kvast " :wub: så må vi se om den når frem, eller først senere :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glædelig jul til dig også og alle dine kære, kære Nisten. 

Tak for et dejligt år med min første "date" i over tredive år <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

Det sørme, det sandt December og jeg smider hermed en bette julehilsen.

Håber at i alle får en skøn jul med masser af hygge, lækker mad, lidt gaver og nogle svedige frække jule stunder B)

Rigtig glædelig jul til dig os <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...