Hop til indhold
tårn

bali

Recommended Posts

Jeg er blevet den forhåbentlig lykkelige ejer af en charterferie til Bali (Sanur). Det er første gang jeg skal helt derud, så det ville være dejligt, hvis der er nogle på EG, som kan og vil videregive erfaringer derfra. Jeg har været i Thailand op til flere gange og kender nogenlunde vilkårene der. Er der nogen der har været begge steder, og/eller andre som kan henvise til god litteratur eller gode links. Thank You. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er stort set same same på bali også. Hvis du lejer en scooter er du sikker på at blive stoppet af en pige på fortovet som gerne vil med dig. Ellers kan de fleste taxaer også finde et bordel til dig.

Men det er vidst sjovere bare at finde en bar at sidde i til der kommer en fornuftig udseende pige forbi. Der er masser at vælge imellem hvis du er tålmodig nok. Ellers skal du køre de 20-30km til Kuta beach istedet. Der er mere fest end sanur. Sanur er mere roligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par tips fra min egen tur på Bali.

 

Tjek stederne ud på dette "monger" kort: https://maps.google.com/maps/ms?hl=en&ie=UTF8&msa=0&msid=203117349039894693981.0004a30411d29e76bcdda&z=13

 

Som du kan se, så er der ret meget "action" i Sanur området.

 

I den uskyldige genre er der "beer massage" - det er sjovt, man får sprayet kold øl på sig og afsluttende HJ er med i prisen.

Prøv det fx hos "Radha Salon & Body Treatment" - det er et lille sted og "beer massage" står kun på det menukort som du får stukket i hånden.

 

Langt de fleste massage steder tilbyder overhovedet ikke HJ eller ekstra - her foregår massage med al tøjet på ;-)

 

Jeg prøvede selv en fishtank hos "sanur: 29", se kortet jeg linkede til. Det var en noget trist oplevelse - der var ganske vist masser af damer men de så alle ugidelige ud og heller ikke videre kønne - fandt dog en enkelt der kunne bruges, men det var dårlig service og jeg måtte 100% lave alt arbejdet - hun gad ikke engang at ride mig. Bagefter ville hun have drikkepenge - men svaret var selvfølgelig nej - hun havde ikke ydet nogen god service.

Det blev kun til et dette ene besøg - synes kvaliteten var for ringe. Hvis du tager på sådan et sted - så tag selv kondomer med - deres egne er totalt ringe kvalitet og du risikerer nemt at kondomet springer.

 

Vær opmærksom på at hvis du ankommer til et bordel med taxa - så kommer du til at betale ekstra - for taxachaufføren skal så have kommission.

 

Hvis jeg var dig, så vil jeg kun gå efter de piger man kan møde på barer - det er ret nemt at se hvor pigerne er henne. De henvender sig også til dig når du går rundt i byen om aftenen. Det er ikke svært at få en aftale - men tjek lige prisniveauet så du ikke bliver snydt alt for meget.

Sørg også for når du tager pigen med dig på hotellet at de ikke ser det ved receptionen (tag bagindgangen) - for ellers kan du risikere at de skal have lidt kommission for at du kan få lov til at tage pigen med op på værelset.

 

De fleste piger er fra det øvrige Indonesien - ingen så vidt jeg ved er fra selve Bali.

 

Du kan meget nemt få tilbudt det hele uden gummi (også dansk), men for din egen skyld - sig nej tak - flere artikler på nettet fortæller om at rigtig mange er smittede med alvorlige sygdomme (læs: aids) - så sig nu pænt nej tak til det.

 

Håber det kan bruges  - god tur ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får også lige Barris anbefalinger her:

 

INTRODUCTION TO MONGERING IN SANUR

Sanur has numerous fishbowls and short time hotels, separated into two geographical areas. The main ’Red Light district’ is in south Sanur, an area called Semawang, south/east of the Bypass. The second, smaller, ’Red Light district’ is on the opposite, north/west side of the Bypass. There actually is also small RL area in Padang Galak, just north of Sanur.

However, Sanur is NOT like Pattaya. There ar no neon flashing sign boards. The hotspots are just indicated with a simple sign board on the street, and it is far from obvious what is going on inside. And the action is low key.

”X houses”
The name/number of many fishbowls and ST hotels include the letter ’X’, but the letter ’X’ does by no means indicate that a house has some sexual activity, see Dazednconfused’s excellent post #2680, http://www.InternationalSexGuide.info/forum/showthread.php?962-Bali&p=1169437&viewfull=1#post1169437, in the Bali section. So be careful when approaching a not listed X numbered house!

Fishbowls
Fishbowls (”aquarium”) are brothels that have a lineup of girls; usually the girls are sitting in a large room and you stand outside looking through a glass screen. (At 11B on Jl Sekar Waru and Diyan Ayu on Jl Bet Ngandang 1 they sit outdoors on the terrace and you stand right next to them.) The girls can see you, and mostly they are completely indifferent to you. Only in Hotel Barokah the girls tend to smile invitingly towards you. The number and quality of girls in any fishbowl seems to shift on daily level (and of course also hourly level): At 8 pm one evening there can be only 3 girls there, at 10 pm another evening it can be 10 – 15 girls there and vice versa.

Short time hotels/bungalows
ST hotels/bungalows don’t have their own girls; in the afternoon they fetch girls from their sleeping quarters, and in the evening they fetch girls from the fishbowls. You need to tell the papasan what kind of girl you like (age, body type etc.), and he will go away on a motor bike and bring one or two girls within 5 – 10 minutes. If you don’t like any of the girls he brought just refine your specs and tell him to try again. Or just walk away.

Bars with FL
Some bars on Jl Danau Tobo and Jl Danau Poso have FLs, and if you like 30+ with extra padding you might find your dream girl here.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for venlige svar og gode links. Jeg et par konkrete spørgsmål: Betaler man barfine for at tage en pige ud af baren og i givet fald hvor meget? Hvor ligger prisniveauet for en bar girl: Short time og long time? Er der mulighed for som på de store steder i Thailand at få soapy body2body massage, og i givet fald hvor og hvad betaler man for sådan en omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående prisen, så skriver Barri dette for fishbowls og short time hotels:

 

Payment and tip
As of January 2013 the price is 200 000 IDR if you go there on your own. If you had a taxi driving you there it might be 300 000 to 400 000 because the driver will take his commission. Don’t ask the papasan ’How much’; just hand over the 200 k from your pocket (have the exact amount ready in one pocket).

 

 

200.000 IDR står i 100 DKK, så det er jo super billigt at lave lidt "mongering". En pige du tager med hjem på hotellet vil jeg nok forsøge at tilbyde ca. 400.000 IDR for short time og måske lidt tip hvis hun har givet en god service. Lad være med bare at sig ja til det første tilbud hun siger, de er godt klar over at de fleste turister har mange penge - i alt fald i forhold til dem selv.

 

Jeg mener ikke man betaler bar fine for at få pigen med ud fra baren, det kom jeg i alt fald ikke til at betale.

 

Prøv at søg mere på den link som mcnasty gav for Bali på www.internationalsexguide.info - der er masser af erfaringer.

 

 

Langt de fleste massage steder tilbyder overhovedet ikke HJ eller ekstra - her foregår massage med al tøjet på :wink:

Jeg mente ikke massage med ALT tøjet på - man tager alt tøj af undtagen underdrengene ;-)

 

Der er flere ret gode helt almindelige massage steder i Sanur - nogle i den dyrere ende var super gode - du finder mange af dem på Jalan Danau Tamblingan som er en hovedgade med masser af restauranter, barer, souvenir butikker, supermarkeder osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang mange tak Lombardo - smart tip med lige penge til Papasan :cool:  Jeg synes, at alt det der med tekstiler lyder rigtig kedeligt, og det lader åbenbart til, at det er normen, at man beholder i hvert fald underbukserne på, når man går på almindelig massageklinik. Skal det forstås sådan, at det kun er ved short time hoteller og med bar girls man tager med hjem, at man kan være sikker på, at sex er med i aftalen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Skal det forstås sådan, at det kun er ved short time hoteller og med bar girls man tager med hjem, at man kan være sikker på, at sex er med i aftalen.

Jeg har aldrig prøvet short time hotel konceptet, men det er min opfattelse at du tager hen på sådan et sted - beder receptionisten om at anskaffe lidt kvindeligt selskab til dig. Husk af fortæl om dine ønsker for pigens alder, højde og drøjde etc. Hvis receptionisten så ellers siger ok, så ringer han til papasan på en af de der fishbowl steder og papasan kommer med en pige til dig derfra. Du kan afvise og bede om en anden pige - eventuelt smutte hvis der slet ikke er noget for dig. Du kan tjekke www.internationalsexguide.info ud for flere detaljer - er helt sikke på der er nyttig info der.

 

Bar piger er der ikke så meget at gå galt i byen med - hvis du går forbi sådan en bar, så skal pigerne nok selv rette henvendelse til dig for at lokke dig med indenfor i baren. Man kan ikke være i tvivl om hvad legen går ud på - så bare "go with the flow".

 

På fishbowls stederne er du sådan set garanteret noget sex hvis du kan finde en du har lyst til at lege med. Min oplevelse var dog ikke særligt god på det ene sted jeg prøvede - men det kan være der er bedre steder. Forsøg at få et rum med AC - ellers bliver det alt for varmt med lagengymnastikken. Kan godt være papasan kræver lidt ekstra for et rum med AC. Prøv at se på hvad de skriver på www.internationalsexguide.info om fishbowls på Bali.

 

Hvis du vil gøre det meget enkelt - så hold dig til barerne - der kan du jo nemt vælge / fravælge efter din smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...