Hop til indhold
sunny

Vinderup / Skavevej

Recommended Posts

 

Okay - så smuttede jeg lige tilbage på Skavevej - skulle jo lige prøve en tur på den anden pige, som jeg tidligere har omtalt (under efterlysninger af thaipiger).

Hun er skøn - smuk krop og et par gode håndfulde faste bryster - mumse :)

Jeg vil starte med det positive: Hun er en dejlig lattermild pige, som både har humor og driller - og hun er ikke nærig med sine kys. Hun taler fint engelsk, og kan også lidt dansk.

Jeg betalte for en time, og hun startede med en gang massage, som nok er den bedste jeg har fået - hun kunne virkelig tage fat - holy. Havde jeg tilgroede muskler da jeg kom, så de det ikke længere, da jeg gik ud af døren.

Under massagen undlod hun ikke at lade hænderne stejle lidt rundt mellem benene. Til slut en ordentlig gang olie og så lidt B2b. Elsker et par fast bryster og en krassende missekat op af ben og ryg. Alt i alt til et foreløbigt 10-tal.

MEN SÅ - 45 min var gået, og nu mente hun så, at vi skulle til at få afsluttet. Hun fremdrog derefter et styk gummi fra enten Firestone, Michelin eller Dunlop. Det røg på sjoveren og så begyndte hun på et BJ. Men sorry - jeg kunne ikke mærke en sk...., så kampgejsten begynde at lægge sig. Hun fik liv i den med hånden igen og bad mig stige på - efter to min begyndte hun at sige kom, kom darling. Det var jeg ikke helt klar til, så jeg lavede et bagholdsangreb med en dejlig udsigt - blot synd, at jeg stadigvæk ikke kunne mærke noget, selv om hun faktisk var rimelig stram. Så det endte med, at gummiet kom af og jeg fik et HJ ud på maven af hende. Men ikke lige den afslutning, som jeg havde håbet på.

Om jeg kommer igen - ja - men så bliver det den anden pige - ikke så ung og køn - men hun ved hvad det virkelig drejer sig sig om - med eller uden bildæk :)

Link her: https://annoncelight.dk/showad/376067

Redigeret af sunny

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunny skrev, for 1 time siden:

Der er to piger på stedet :) NU er de afprøvet begge to :) 

 

… og hvad kan du konkludere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende du besøgte første gang er flyttet Sunny. Det er bare det jeg vil frem til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...