Hop til indhold

Tomrum

Featured Replies

Skrevet

Jeg  oplever  et  tomrum, der  dukker  op  lejlighedsvis  når  jeg  læser  debatter  og  anmeldelser  herinde. 

Det er  underligt,  da jeg  ikke  var/er  i tvivl  om, at  stoppe  med  at  debattere og  annoncere var  det  rigtige  valg for mig. 

Men  der er et  lille  savn, når jeg  ikke  længere  får  samme  opmærksomhed.

Et  eller  andet  sted,  er  det  rart  at  være  sikker  på,  at  beslutningen  var  den  rigtige  og  det  lille  tomrum/savn  der  dukker  op,  er  forbundet  med  positive  minder. 

God  jul derude  i den  virkelige  verden  og  pas godt på  jer  selv.

Skrevet

Det oplevede jeg også, da jeg slettede min Facebook. Men tomrummet forsvandt.

Skrevet

Man kan vende sig til meget, det er dog ikke alt det er sundt, at vende sig til;-)

Skrevet
lejogbrug skrev, for 1 time siden:

Jeg  oplever  et  tomrum, der  dukker  op  lejlighedsvis  når  jeg  læser  debatter  og  anmeldelser  herinde. 

Det er  underligt,  da jeg  ikke  var/er  i tvivl  om, at  stoppe  med  at  debattere og  annoncere var  det  rigtige  valg for mig. 

Men  der er et  lille  savn, når jeg  ikke  længere  får  samme  opmærksomhed.

Et  eller  andet  sted,  er  det  rart  at  være  sikker  på,  at  beslutningen  var  den  rigtige  og  det  lille  tomrum/savn  der  dukker  op,  er  forbundet  med  positive  minder. 

Hvis du er den jeg tror du er, så er der bestemt også et tomrum efter dig herinde der lejlighedsvist dukker op. Et lille savn og positive minder. 
God jul også til dig i din virkelige verden og pas godt på dig selv også. 

Kærligst, Eva <3

PS: Har du set profilen og tråden under Sexevents fra @Sexy Event Club ?
Der er en betalt middag i København til dig den dag - hvis altså du er den "dig" jeg tror du er ;) 
Det er der også til Nannas Hjørne, Lady Cherie og de fleste andre kvinder fra branchen vi har "mistet" her på Eroguide pga. pause, karriereskift eller alt muligt andet. Ingen (andre) nævnt og ingen glemt :wub:
Ville faktisk skrive det i tråden om lidt, men skal lige ha' skiftet profil-kasketten ud med den rette og have formuleret noget der er til at forstå - også for mig selv :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

Hvis du er den jeg tror du er, så er der bestemt også et tomrum efter dig herinde der lejlighedsvist dukker op. Et lille savn og positive minder. 
God jul også til dig i din virkelige verden og pas godt på dig selv også. 

Kærligst, Eva <3

PS: Har du set profilen og tråden under Sexevents fra @Sexy Event Club ?
Der er en betalt middag i København til dig den dag - hvis altså du er den "dig" jeg tror du er ;) 
Det er der også til Nannas Hjørne, Lady Cherie og de fleste andre kvinder fra branchen vi har "mistet" her på Eroguide pga. pause, karriereskift eller alt muligt andet. Ingen (andre) nævnt og ingen glemt :wub:
Ville faktisk skrive det i tråden om lidt, men skal lige ha' skiftet profil-kasketten ud med den rette og have formuleret noget der er til at forstå - også for mig selv :D 

Tak  Eva,  du  er  et  betænktsomt  menneske.  Din  slags  findes  der  ikke  ret  mange  af, bliv  ved  med at  være  den du er.  (Det  er  skrevet i  bedste mening og  med  gode  tanker).

Skønt at  læse med  på  sidelinjen om  de  nye  tiltag  du  sætter  i gang  og  som  lykkes med  succes. 

Tak for  invitationen,  nu  ved jeg  ikke  hvem du  tror  at jeg  måske  er.  Jeg  håber  selv at  jeg  nogenlunde  ved  det.  Mit  privatliv  gør det  svært at  afsætte  et par  dage  til  en  Københavner tur  i januar  måned,  men  virkelig  skønt  med  invitationen.

Skrevet
lejogbrug skrev, for 8 timer siden:

Også rigtig god jul til dig og dine kære <3

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 14 timer siden:

Man kan vende sig til meget, det er dog ikke alt det er sundt, at vende sig til;-)

Fuldstændig enig med dig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.