Onslow 15846 Skrevet 20. Januar, 2014 Frokosttid, leverpostejsmadderne synkes under dæmpet samtale. Gutten i 20'erne siger: Var i byen i lørdags, scorede en godte og tog med hende hjem. Langt lyst hår, slank med flotte ben og røv. Faste, struttende bryster, ikke for store - ikke for små. Det bedste, jeg har oplevet længe. Ham i 40'erne siger: Vi var hos naboerne til middag i går. Fransk løgsuppe til forret. Tournedos Bearnaise med salat og andet tilbehør som hovedret. Crepe Suzette som dessert og efterfølgende kaffe og Martell Gordon Bleu. Ikke for lidt - ikke for meget. Det bedste, jeg har oplevet længe. Ham i 60'erne siger: Jeg var på toilettet her til morgen. Dejlig afføring. Ikke for lind - ikke for hård. Det bedste, jeg har oplevet længe. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 20. Januar, 2014 Skal vi så gætte på, at Onslow er ham i 60'erne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 20. Januar, 2014 Ingen af de tre scenarier skal man undervurder. Specielt ikke hvis de sættes sammen til en samlet oplevelse. I korrekt rækkefølge vel at mærke. Loool 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Januar, 2014 Hvis man starter med den sidste, så burde der være mere plads til mad og sprut 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 20. Januar, 2014 Hvis man starter med den sidste, så burde der være mere plads til mad og sprut Får mig til at tænke på disse to mundheld "Kut, sprut og rødbeder - det er noget, der feder" "Kut, sprut og cerutter - det er noget, der dutter" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg