Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Jeg har kigget på deres annonce længe, ja faktisk lige siden de begyndte at annoncere. Men nu skulle det være, og det skulle være all inclusive. Aftale over snap, det var første gang jeg brugte snap, men det virker.

Velankommet blev jeg budt på sodavand og vi snakkede lidt om løst og fast og fik brudt isen. De er venlige og oplyste mennesker som man kan tale med og havde jeg mødt dem enkeltvis eller som par til en festlig anledning kunne vi også have snakket, ikke noget der. Jeg fik det indtryk at de primært levede af deres onlyfans, og at besøgene var icing on the cake fordi de tændte på det. Det lød godt og hun var meget åben om lyster, og no go’s, tænk at jeg skulle have sex med dem om et øjeblik. 
Af med tøjet, hun startede på et lækkert blowjob på mig, langsomt op og ned af skaftet, og ned om kuglerne og så spidsen ind i munden, hun synes også at han skulle være med så hun fik fat i hans pik og spillede den hård, han er større end gennnemsnittet, det skal man kunne håndtere at være i rum med. Hendes blow sørgede for at jeg på ingen måde tabte begejstringen ved synet af hans udstyr. Cow girl, hun tog initiativet, lækkert at kunne få fat i hendes bryster, de er bløde og naturlige og måtte både kysses og lidt senere som legen udviklede sig også nappes i. Doggy, mig i den ende med pikken i hendes fisse og han i den anden med pikken i hendes mund, for hver gang jeg stødte til bund gled hans pik lidt længere ind. Han og jeg byttede plads, dejligt at mærke hendes mund omfavne min pik mere og mere. Hun ned at ligge på ryggen, han i munden på hende alt imens jeg gled ind i fissen, her sluttede første runde for mit vedkommende.
De legede lidt videre mens jeg fik en tår at drikke og genvandt styrken. 
Anden omgang, hun suttede mig helt stiv igen og efter en hurtig cow girl var det tid til at stifte bekendtskab med hendes røv. Hun ned at ligge på ryggen, mig på knæ mellem hendes ben og langsomt fik jeg skubbet min bedste ven op i røven på hende, ikke direkte i bund men langsom lidt frem og tilbage inden hun tog den helt ind. Det havde hun prøvet før. Han fik en sutter mens jeg kørte frem og tilbage i hendes røv. 
Tilbage til cow girl, hun kom op at sidde på mig og hans gjorde klar til at tage hende bag i. Hold da helt op hvor hun vendte det hvide ud at øjnene han trykkede den ind, virkeligt lækkert syn, jeg kunne tydeligt mærke hans pik på den anden side og vi fik kørt hende helt op i det røde felt. Det tændte dem begge. Afslutning til mig og hende, og hun gjorde ham færdig med munden bagefter.
Wow! Sikken en fed sex energi der var i rummet.

Hele seancen foregik i deres hjørnesofa i stuen og der bliver røget indenfor, ikke så meget at mit tøj lugtede da jeg gik derfra, men man var ikke i tvivl.
Har jeg lyst til at komme på besøg igen? Helt sikkert.

Skrevet

Tak for anmeldelse :-) 

Spændende men med høje prise OG ekstra på det meste er det stor udskrivning  så pengene tænder nok også ….  Eller mest ?

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 4 timer siden:

Tænker også at besøge den i starten af 2024 i Brønshøj ....

Jeg mindes de har skrevet på deres snap at det er sidste uge de kan mødes før de tager ud og rejser i en periode og ikke har dato for hvornår de er retur igen. Så det kan være du skal rykke lidt hurtigere end til starten af 2024. ;)

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.