Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/386171

Første aftale blev ikke overholdt , men ok det kan vel smutte - så hun fik en ny chance nogle dage efter, da jeg var på de kanter igen. Det var første fejl.

Kendt sted øverst Koldingvej - der er åbenbart kommet en ny ejer af stedet.  Og det er ikke af det gode! Bemærkede, at linned ikke blev skiftet da jeg forlod briksen. Blot glattet ud og den sædvanlige pyntestrimmel blev anbragt med lidt kunstige blomster. Jeg nævnte det for pigen, men hun mente at jeg var ren - så ingen problem for den næste ????

Besøget blev planlagt, da jeg blev fristet af billederne - det var en fejl! Det er ikke pigen på billederne, men hende jeg mødte var egentlig sød og charmerende - frækt og fristende pakket ind, så jeg accepterede . Det var anden fejl - trist og kedelig krop kom til syne. Selve akten gider jeg slet ikke komme ind på , men kan sige, at jeg kommer ikke på stedet mere - uanset hvilke billeder de forsøger at lokke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Hvorfor gik du ikke igen? I sted for alle de "fejl"

Det er vel et irrelevant spørgsmål i forhold til en anmeldelse, som TS skal have tak for, så vi andre ikke begår samme fejl. Men det åbenlyse svar på dit spørgsmål må vel være, at man er liderlig og har et grundlæggende behov, der skal løses. Jeg har i hvert fald selv lavet et par fejl i min tid på den baggrund ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, for 28 minutter siden:

Det er vel et irrelevant spørgsmål i forhold til en anmeldelse, som TS skal have tak for, så vi andre ikke begår samme fejl. Men det åbenlyse svar på dit spørgsmål må vel være, at man er liderlig og har et grundlæggende behov, der skal løses. Jeg har i hvert fald selv lavet et par fejl i min tid på den baggrund ;-)

-har selv begået disse "fejl" er bleven bedre... Men hvordan det kan være "irrelevant" Når ts selv kalder det "fejl" -og i og med vi italesætter det med at gå -tror jeg (om ikke andre) vi bliver bedre til det... "liderlig" har det med at tag over -hvis den få lov... -og i det her tilfæld er det jo ikke på den fede måde;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt vil jeg altid gå igen hvis jeg fornemmer, at noget ikke stemmer overens med evt foto eller det aftalte.... Og det er sket flere gange, men denne gang kom tvivlen pigen og stedet tilgode ( måske fordi jeg havde betalt :) ) og tildels fordi jeg har haft mange gode oplevelser for år tilbage med en lækker kvinde. :)
Så for at rigtig gnide salt i såret, på mig selv, kan jeg oplyse at hun arbejder andet sted i byen i øjeblikket. Mange vil vide hvem jeg hentyder til :) Men af forskellige grunde kunne det ikke lade sig gøre at få en aftale med hende....Derfor et andet valg! Dårligt valg, men selv de bedste kan satse forkert :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...