Hop til indhold
Detjokunenleg

Sweetlips

Recommended Posts

Vi har nok alle været ude for at en aftale inden for SD miljøet er gået lidt for "nemt"... og man ret hurtig bliver enig om pris og forhold.. Så skal man lige trække vejret.. 

Fik ret hurtigt fik kontakt til overnævnte SD'er-- Dame.. Alder og det hele stemmer.. Efter et par forsøg med at time kalender lykkes det. Jeg kom fint ind hos hende.. Ja.. hvordan er det nu man lige formulere det.. Jo der var både til gården og gaden.. ;).. Men fint fint.. Hun giver den gas.. hun virker oprigtig.. Hun er sgu til det hele.. Jeg FF hende.. hun var kys både ja.. slikkede mit... hul... indsæt selv ord... :)  Hun var klar på anal og ja.. og hun tog ikke ikke tid.. så det hele blev lidt vildt.. Hun har været en stor pige.. så der lidt xtra hud.. så det skal man lige kunne se gennem fingre med.. Sex vice er det helt klart i toppen.. Hvis jeg kunne putte den del over på en anden SD'er jeg eventuelt engang har mødt.. ville det fanme være fantastisk.. Hvis i vil have prisen må i skrive PM.. for synes ikke det fair at udgive det her.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 6 timer siden:

Link? Ingen ved, hvem du snakker om. Den eneste profil i Danmark med tilnærmelsesvist lignende profilnavn har ikke været aktiv i over en måned: https://sugardaters.com/da/profile/eqz460ywWM.

Der var faktisk en i går på 39 år , måske det var hende , profilen er slettet nu , ikke første gang en profil bliver slettet efter omtale her på siden .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...