Hop til indhold

Episk massag Aarhus - ny pige Viktoria

Featured Replies

Skrevet

Der er kommet en ny kvinde på holdet i Aarhus. Polsk kvinde, 26 år. Hun har tider stort set hver dag i det nye år og begyndte med nogle få dage tidligere i december. Nogen der har mødt hende? 
Viktoria
Hvis nogen byder ind, som kender konceptet, stedet og de andre massører, vil det være fint med en sammenligning, eftersom hun jo har en anden baggrund, som måske betyder en anderledes behandling

Redigeret af Hedonis
Ændre opsætning af tekst

Skrevet

Kender konceptet, dog hverken stedet el pigerne. Tænker bestemt ikke, at det er noget af betydning med øje på, at hun er polsk. 

(Jeg) ville dog klart vælge Fie personligt. 

Det udelukkende ud fra hendes beskrivelse.

Selvfølgelig, ønsker du aldersmæssigt ala den yngre, synes jeg da at du blot skal tage en for holdet aka Viktoria :rolleyes:Mvh alinsmassør

Redigeret af DSK24

• 4 weeks later...
Skrevet

Fantastisk sød pige, meget smilende og en dygtig massør. Jeg var rimeligt langt oppe at køre, hvilket vi begge grinte af. 

Skrevet
onkelpoul skrev, den 17.1.2024 at 17:04:

Fantastisk sød pige, meget smilende og en dygtig massør. Jeg var rimeligt langt oppe at køre, hvilket vi begge grinte af. 

Kan du sige mere om pigen, altså udseende?

og hvordan er stedet?

Skrevet

Pæn og sød pige. Jeg ville ikke selv have spurgt til udseende, da det jo hos episk nærmest ikke handler om kvinden. 

Stedet ligger i den forkerte ende af Viby ifht centrum, i en kælder til en boligblok. Det hedder stueetagen, fordi det er det niveau man går ind på. Der er en række værelser på en gang. 

Man skal ikke stå og vente nogen steder, men kan gå direkte til værelset og banke på. Jeg følte mig ikke udstillet. Døren stod på klem da jeg kom. Værelset er 7-8 m2, men det fungerede fint. Rigtig massagebænk og varmeapparat i loftet. 

Jeg ankom nyvasket. Der er ikke gode badmuligheder ved de tre episk jeg har været ved, men jeg så et badeværelse et andet sted på gangen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.