Hop til indhold
FKK4Ever

Thailand med ThaiFriendly - Epilog.

Recommended Posts

Afrejsedagen.

På hele turen har jeg forsøgt at være lidt fornuftig rent økonomisk uden dog at gå Cheap-Charlie, jeg bryder mig ikke om at være nærig og mit budget kræver det heller ikke, men under hjemrejsen stak det da helt af.

Som jeg tidligere har skrevet lettede jeg fra Jomtien i taxa mod lufthavnen kl 15.00. Trods en kanon ferie følte jeg mig lidt "snydt" og skuffet efter soapie katastrofen og var egentlig vildt ærgelig over at ferien skulle slutte sådan. Jeg gavde mistet modet og ville bare op i lufthavnen og sidde og kede mig indtil flyet gik lidt over midnat.

Inden vi var ude af Pattaya tikkede der en besked ind på Line fra søde Ha "How are you, When you leave?"

Jeg svarede, at jeg var lidt tidligt på vej til lufthavnen og egentlig på vej hjem. Hun havde fået tidligt fri fra arbejde og spurgte, om hun måtte komme ud i lufthavnen og sige farvel. Selvfølgelig måtte hun da det og vi aftalte at skrive sammen når vi kom der ud.

Jeg ankom omkring kl 17.00, og skrev at jeg gik til Thai Air for at tjekke ind og aflevere bagage.

Det var dog for tidligt og de ville ikke modtage bagagen endnu, så jeg slæbte afsted med rygsækken og mødte Ha. Hun var glad fir at se mig, og det var da gensidigt.

Vi gik ned og spiste og snakke lidt hvorefter vi gik op for at forsøge tjek-in igen. Automaten ville ikke kendes ved mig, så vi måtte over i den manuelle igen. Jeg valgte en anden skranke og snakkede godt for min syge moster og fik dem også til at lave det. Min rygsæk var så stor og tung at den skulle i Oversize, men den gik lige igennem. 

Vi gik nedenunder igen og fik en kop kaffe da vi havde siddet der lidt og klokken var blevet 18, mente Ha at vi skulle gå lidt afsides og hygge, hun foreslog at gå på handicap toilettet og få et blowjob. 

Først elendig soapie, så kedeligt Soi6 knald var slemt nok, men slutte ferien med blowjob på et offentlig lokum var mere end jeg kunne klare så jeg takkede høfligt nej tak og forklarede at jeg faktisk heller ikke havde flere kontanter. Hun kigge lidt skeptisk på mig og sagde at hun ikke kom for penge, hun ville bare gerne sige ordentligt farvel til mig.

Så tog fanden ved mig. Op til tjek-in skranken igen og spørge hvor sent jeg kunne komme. Hun gav mig et Fast-lane kort til security og anbefalede, at jeg ikke var tilbage senere end 23.00, da flyet boardede kl 0.10.

Ha fattede ingenting, og så meget forvirret ud, hun troede jeg ville ind i terminalen. Ind på Bookkng.com og yes, Novotel Shuvarnabuhm havde et ledigt værelse, 8.000 Baht, wow, pyt, det blev booket.

Videre til en ATM og hæve 10.000 Baht og så mod hotellet.

Ha havde ikke forstået noget af hvad der foregik, så hun halv løb bagefter mig gennem gangen til hotellet og så noget overrasket ud da jeg tjekkede ind på Novotel. Nu forstod hun og klamrede sig til mig med et stort smil hele vejen op til værelset.

Tøjet blev flået af på vej ud til badet og så skal jeg love for at der blev sexet de næste timer. Første gang jeg skulle op i hende var lige så svært som første gang på hotellet og denne gang havde vi ikke noget KY-gel, det gik, men føltes lidt ligesom at have pikken i en skruestik.

Kl 22 blev vi enige om, at det snart var tid til at komme videre. Sengen lignede noget der havde været med i en vinterstorm og ingen kunne være i tvivl om hvad det var sket. Ha mente ikke vi kunne efterlade en bombet seng fuld af sædklatter og sneglespor, så hun tog alt sengetøjet af og lagde det i en bunke på gulvet. Jeg begyndte at famle ved min tegnebog, men hun protesterede, hun ville ikke have penge, hun havde fået nok. Jeg fik hende dog overtalt til at tage imod 1000 Baht til transporten til/fra lufthavnen.

Da hun gik i bad snuppede jeg en af hotelkuverterne, skrev 

"Happy Birthday dear." "Must not be opened before December 10!"

Jeg lagde de sidste 9000 Baht i kuverten, lukkede den og puttede den ned i bunden af hendes taske. (Hun havde fødselsdag 10 december)

De kiggede lidt skeptisk på os da vi tjekkede ud men sagde ingenting. Tilbage til terminalen og tage afsked med Ha og så gennem security.

På vej gennem terminalen kom en sød besked fra Ha " Thank you dear. I feeel so good, and my pussy is wonderfull sore" efterfulgt af en kramme-hjerte smiley. 

Da jeg sad ude i gaten kom en ny besked "What's in the envelope?"

"Birthday present" svarede jeg, "Plane is boarding now". I flyet sad jeg 18.000 Baht fattigere, men med et stort smil på, den afslutning på ferien var det hele værd.

Vi skriver stadig sammen næsten dagligt. Hun gør meget ud af, at vi kun er venner og ikke distance kærester, men hun håber alligevel vi kan mødes til lidt "bennefits," når jeg kommer til Thailand igen.

10 december fik jeg en kæmpe skideballe for det med pengene i kuverten, men hun skrev hun havde grædt i en hel time, fordi det var hendes livs første fødselsdagsgave, ingen havde tænkt sådan på hende før.

 

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 27 minutter siden:

Thaierne har et noget mere afslappet forhold til fødselsdag -man får typisk en kage;-)

Ja, hun havde netop også brugt nogle af pengene til kage til hende og roomien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 30 minutter siden:

Men jeg skal love for du har givet den gas... Hvornår skal du så afsted igen?

Jeg er jo klar allerede nu, men skal lige have opbygget noget afspadsering og noget kapital, så jeg satser på oktober-november igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, 1 time siden:

Jeg er jo klar allerede nu, men skal lige have opbygget noget afspadsering og noget kapital, så jeg satser på oktober-november igen.

-Man kan godt vende sig til, at give den gas... -svære at vende sig til ik at gi den så meget gas;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, Lige nu:

-Man kan godt vende sig til, at give den gas... -svære at vende sig til ik at gi den så meget gas;-)

Det hjælper lidt,  at det er her hjemme i kulden man skal holde igen, en kold tyrker i Pattaya vil være ren tortur :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Fkk4ever for at dele dine dejlige ferie oplevelser med os andre. Har læst alle dine tråde med stor begejstring.  Har været 11 gange i Pattaya,  men sidste besøg er længe siden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da fast, det var fed læsning @FKK4Ever

Har slugt hver og en af dine oplevelser på denne tur, med misundelse. Jeg har aldrig været i Thailand eller det fjerne Østen, da jeg med årene har udviklet en angst for at flyve. Men jeg kan godt se at jeg har misset noget.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 23.12.2023 at 13:08:

da jeg med årene har udviklet en angst for at flyve.

Er du så også bange for at køre i bus eller rejse med tog? - det er ellers næsten det samme - evt. start med en mindre tur - f.eks. CPH til Gdansk ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...