Corleone 2 Skrevet 19. December, 2023 Hej nogen der støt på en rigtig indisk pige ? Søger gerne noget autentisk og ikke nogen roma’er der bilder ind de er fra Indien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 19. December, 2023 De ægte indiske/pakistanske piger finder du i privaten. Der er nogle stykker via sugar. De seneste 2 jeg kender er dog langt fra stor-københavn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. December, 2023 Corleone skrev, for 2 timer siden: Hej nogen der støt på en rigtig indisk pige ? Søger gerne noget autentisk og ikke nogen roma’er der bilder ind de er fra Indien (Unge) danske piger med rødder i det Indiske/ pakistanske, holder sig ofte væk fra denne verden. Det er ikke så velanset i deres familier at deres piger (Hvad laver vores søde datter/søster osv.)så etniske piger ser sjældent hvad branchen kan tilbyde, så pigerne holder sig desværre væk fra de etablerede lysthuse og fokuserer på andre ting. Der var en "Miss India" på Frederiksberg (privat), men ser ikke annoncen på annoncelight dk mere... Pludselig var den aktiv og ligeså hurtigt kunne den være taget ned igen.. Er det på lysthus Hvis jeg må indskyde Jasmin på PG som er mit bud hvis det skal være en pige med gyldenbrun hud og brune øjne. Hun har rødder i Ægypten og nej. Det er ikke Indien, men det tætteste jeg kan finde på en DANSK pige med egyptiske rødder, som kunne også være fra Indien. Dejlig blød og sød personlighed. Ikke så høj og smal men tilgengæld dejlig fyldig C/D skål. Kan ikke huskede om hun kyssede Har dog ikke været forbi meget længe.. Du må nok skulle til London eller Leicester i England, hvis du ønsker at kunne vælge mellem mange forskellige piger af indisk oprindelse, hvor udvalget sandsynligvis er højere end i København. Deler din frustration. Indiske piger kan være så feminine/elegante. Sjældent set i denne branche og de bliver væk, da de ikke har nok incitament til at ville prøve branchen af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor_mand 50 Skrevet 20. December, 2023 Måske Laura var noget. Hun er en godt skåret og pære dansk Inder. Hende ville jeg køre langt efter Dejlig brune Laura 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 20. December, 2023 Stor_mand skrev, for 2 timer siden: Måske Laura var noget. Hun er en godt skåret og pære dansk Inder. Hende ville jeg køre langt efter Dejlig brune Laura Der er ingen billeder på annoncen lige nu. Hvordan er Lauras vægt - slank/buttet? Små/store bryster, og er de ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor_mand 50 Skrevet 20. December, 2023 Hun er en dejlig ung pige. Hun er en smule “ungpige” buttet. Men på ingen måde overvægtig! Brysterne er en stor håndfuld som med garanti er ægte. prisene er lidt i den høje ende, men bestemt det værd. Er du til creampie, så er hun lige det du søger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Corleone 2 Skrevet 20. December, 2023 Tak alle for inputs. hvordan fungere sugar ? app eller web ? nogen der kan dele lidt info omkring hvor jeg skal starte ? tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. December, 2023 Stor_mand skrev, for 6 timer siden: Måske Laura var noget. Hun er en godt skåret og pære dansk Inder. Hende ville jeg køre langt efter Dejlig brune Laura Jyderne er heldige- igen!... Håber med tiden flere indiske piger med rødder i særligt Punjab, finder vej til lille Storkøbenhavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 20. December, 2023 ppd skrev, for 21 timer siden: Der var en "Miss India" på Frederiksberg (privat), men ser ikke annoncen på annoncelight dk mere... Pludselig var den aktiv og ligeså hurtigt kunne den være taget ned igen. Det har vist været sådan længe... on and off... Og nu lidt "on" igen... https://annoncelight.dk/showad/376003 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. December, 2023 (edited) Dinosdk69 skrev, for 1 time siden: Det har vist været sådan længe... on and off... Og nu lidt "on" igen... https://annoncelight.dk/showad/376003 Ja, det er alt sammen meget fint... Hun ligger sin annonce på 0.30 om natten før dagen og har så kun vagt den efterfølgende dag kl. 10-16 og så kan der gå flere uger igen før hun annoncerer... Lidt kort tid, måske ? Billeder af dukker bruger hun ikke mere. Det syntes undertegnede også var lidt forvirrende. Nu har hun reklameret..i..et par..år, så ved ikke hvad man kan forvente.. Måske mere ordnede forhold på PG, Sexyclub osv. Redigeret 20. December, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg