Hop til indhold
Hook

SEXY VERA (Sweet Veronica)

Recommended Posts

Kommer 15min før aftalt tid, 21:30, skriver jeg er her. Hun lader mig vente et par min, hvor efter hun skriver, hun lig skal gøre sig klar. Jeg spørger om jeg må gå ind og vente (i trappeopgangen, Kochsgade)  - hun svare ud af den blå luft "we don't meet". Mens jeg står og skriver her lukker hun en araber ind.

Hvilket SVINERI bad, transport mm. bare spildt. Hun fejer mig bare af uden overhovedet at have set mig.

Kan IKKE anbefales!

https://annoncelight.dk/showad/229670

Screenshot_20231219_214701_Messages.thumb.jpg.74e29e00a69a05275681de6433598fab.jpg

 

Redigeret af Hook
Telf.nr. fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 34 minutter siden:

Det er vel aldrig spildt at gå i bad. 

Arh, så smiler konen så lummert til en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver ellers scandinavian only, så måske var det en fejl at hun lukkede araberen ind. Men jeg tænker ikke at du er gået glip af noget særligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 14 minutter siden:

Hun skriver ellers scandinavian only, så måske var det en fejl at hun lukkede araberen ind. Men jeg tænker ikke at du er gået glip af noget særligt. 

Måske var araberen hendes alfons.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan vel heller ikke forvente at pigerne acceptere at opgangen bruges som venteværelse. Det er jo lige så vigtigt for pigerne, at dette foregår diskret, som det er vigtigt for os gæster.

Gå en tur, og kom tilbage til glæderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, 1 time siden:

Man kan vel heller ikke forvente at...

Det var sent og koldt, jeg spørger pæn, hun kunne bare have skrevet: "No,  I text you" eller lignende. Jeg spurgte pæn, araberen, der kom efter mig, gik bare ind og stod foran lejlighedsdøren og ringede, sendte sms'er og bankede på! Det var åbenbart helt ok!?!

Dobbelt bookning, alfons, hvad ved jeg. Svinsk behandling på et sted, hvor jeg ofte må bruge bagindgangen. Jeg er meget diskret og står ikke i eller vandre rund omkring i det meget offentlige kryds. Jeg kender mange af de "faste" piger og de kunne aldrig finde på at være sådan. 2 timer spildt, herunder undskyning for at køre en "tur" var brugt = ingen sex den dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker måske hun har troet det var dig der kom. Ellers vil jeg sige at jeg besøgte Vera 3-4 gange lige før Covid i hendes egen lejlighed i Kolding. Jeg oplevede kun god service og ingen stress. Besøgene varede som regel 1 - 1 1/2 time. Hun var helt klart i toppen mht BJ. Stort set ingen brug af hænder og tog den lige til det sidste i munden. Så hvis hun stadig er på samme niveau som dengang. Så er hun en klar anbefaling fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...