torbenb 339 Skrevet 19. December, 2023 link Nogen der har besøgt hende ? Annonce fornyet i dag, ingen svar på dansk eller tysk nr heller ej ved sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 19. December, 2023 torbenb skrev, for 34 minutter siden: link Nogen der har besøgt hende ? Annonce fornyet i dag, ingen svar på dansk eller tysk nr heller ej ved sms Jeg mener hun er fake- “hun” skrev til mig at hun ikke modtager betalingen i Danske kroner betalingen skulle ske via et eller andet system jeg aldrig har hørt om… https://www.eroguide.dk/forum/topic/177599-karen-a-german-in-danemark/?tab=comments#comment-1566403 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 19. December, 2023 Hun skriver ellers priser i DKK. Euro kan man jo hæve fx i Nordea flere steder Adressen er jo boligblokkene i Langelandsgade, det kunne godt være en fremlejet AirBnb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 19. December, 2023 (edited) torbenb skrev, 1 time siden: Hun skriver ellers priser i DKK. Euro kan man jo hæve fx i Nordea flere steder Adressen er jo boligblokkene i Langelandsgade, det kunne godt være en fremlejet AirBnb Den gang -ville hun ikke have DKK kontanter men pengene via overførsel. Jeg vil ellers høre om nogen har mødt hende. Jeg skrev til hende for mere end to uger siden og jeg har endnu ikke læst en anmeldelse af hende… Redigeret 19. December, 2023 af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 19. December, 2023 Det lyder som en man bør springe over... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 20. December, 2023 Det er ikke unormalt at ønske penge overført. Der er adskillige digitale løsninger. De minder lidt om vores danske "mobile pay". et eksempel kunne være Revolut eller Venmo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 20. December, 2023 Zieram skrev, for 3 timer siden: Det er ikke unormalt at ønske penge overført. Der er adskillige digitale løsninger. De minder lidt om vores danske "mobile pay". et eksempel kunne være Revolut eller Venmo Ja, det er selvfølgeligt afhængig af, om der er tale om online betaling på stedet via Revolut, PayPal eller lignende, det er jo lige så sikre som kontanter. Det er når betalingen skal "reserveres" via en betalingsside ved booking de røde lamper skal blinke. Jeg forstod ovenstående som det sidste.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg