Hop til indhold
torbenb

Karen German Aarhus

Recommended Posts

torbenb skrev, for 34 minutter siden:

link

 

Nogen der har besøgt hende ? Annonce fornyet i dag, ingen svar på dansk eller tysk nr heller ej ved sms

Jeg mener hun er fake- “hun” skrev til mig at hun ikke modtager betalingen i Danske kroner :wacko:  betalingen skulle ske via et eller andet system jeg aldrig har hørt om… 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/177599-karen-a-german-in-danemark/?tab=comments#comment-1566403

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver ellers priser i DKK. Euro kan man jo hæve fx i Nordea flere steder

Adressen er jo boligblokkene i Langelandsgade, det kunne godt være en fremlejet AirBnb

Del dette indlæg


Link til indlæg
torbenb skrev, 1 time siden:

Hun skriver ellers priser i DKK. Euro kan man jo hæve fx i Nordea flere steder

Adressen er jo boligblokkene i Langelandsgade, det kunne godt være en fremlejet AirBnb

Den gang -ville hun ikke have DKK kontanter men pengene via overførsel.
Jeg vil ellers høre om nogen har mødt hende. Jeg skrev til hende for mere end to uger siden og jeg har endnu ikke læst en anmeldelse af hende…

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke unormalt at ønske penge overført. Der er adskillige digitale løsninger. De minder lidt om vores danske "mobile pay".

et eksempel kunne være Revolut eller Venmo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke unormalt at ønske penge overført. Der er adskillige digitale løsninger. De minder lidt om vores danske "mobile pay".

et eksempel kunne være Revolut eller Venmo

Ja, det er selvfølgeligt afhængig af, om der er tale om online betaling på stedet via Revolut, PayPal eller lignende, det er jo lige så sikre som kontanter. Det er når betalingen skal "reserveres" via en betalingsside ved booking de røde lamper skal blinke.

Jeg forstod ovenstående som det sidste..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...