Hop til indhold
HrLarsen84

Alt inklusive i Jylland

Recommended Posts

Hej alle,

Tidligere har jeg haft fornøjelsen af, at støde ind i (som man siger... høhø..) glædespiger der tager ét fast beløb og så er det inkl. alle stillinger, anal, oral og man må komme lige så mange gange man lyster og hvor man lyster indenfor en time for eksempel. 

Mit spørgsmål er, om i kan anbefale en GP som har dette koncept i det jyske. Jeg har senest haft den oplevelse på Fyn hos Tanja, hvilket var super! https://annoncelight.dk/showad/326877 

/M

Redigeret af HrLarsen84

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som det fremgår af priserne, 1800 for 55 min, så er det vel ikke for meget at sige, at du har betalt for en god solid oplevelse, men hvor en del stadig har anal undtaget, simpelthen af den grund, at en del piger slet ikke nyder den del, eller som thaier ikke føler sig rummelige nok til en ung dansk støder. Eks. golden shower hører til gengæld til de mere kuriøse udfoldelser, som ikke mange er til og ikke tænder på.

Redigeret af Napoleon69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg tænker det er en fair pris.

Jeg kunne tage hende i alle huller, ligeså meget jeg ville i tidsrummet. Det giver mig bare en frihed til at vælge hvad jeg lyster den pågældende dag/tidspunkt i akten, så jeg ikke SKAL tage stilling til, hvad jeg vil inden og om jeg så skal bestille COF, CIM og alt muligt andet ved siden af. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...