Hop til indhold
Pite

På Facebook

Recommended Posts

På Facebook bliver det mere og mere almindelig, at nye medlemmer af en gruppe, har helt op til 3 dages karenstid inde de kan starte nye indlæg.

Var det ikke en ide, der kunne bruges her på siden?

Tror på, at det vil gøre Eroguide  mere seriøs.

Bedste hilsner 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

du har 24 timer før du kan skrive her PB i hvert fald, om det er nok kan man sikkert sagtens diskutere men folk der vil snyde har typisk masser af tid til og vente nogle dage så tvivler på det hjælper, seriøsitet kommer nok mere når brugeren har nogle review og kommentarer alt med 0 skal tages med et gran salt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 44 minutter siden:

På Facebook bliver det mere og mere almindelig, at nye medlemmer af en gruppe, har helt op til 3 dages karenstid inde de kan starte nye indlæg.

Var det ikke en ide, der kunne bruges her på siden?

Tror på, at det vil gøre Eroguide  mere seriøs.

Bedste hilsner 

Pite

 

Da jeg skrev første gang herinde der mener jeg, at jeg "først" kunne skrive igen dagen efter. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2023 skrev, for 5 timer siden:

Da jeg skrev første gang herinde der mener jeg, at jeg "først" kunne skrive igen dagen efter. 
 

Mener også der er begrænsninger på hvor mange nye tråde du kan starte, for at begrænse mængden af spam.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 18.12.2023 at 18:32:

Tror på, at det vil gøre Eroguide  mere seriøs.

Jeg har været med her næsten fra starten. 

Jeg ser ikke de nye brugere med spam som den umidelbart største trussel mod seriøsiteten. Det der gennem tiden igen og igen har ødelagt trådene er etablerede brugere der har en ublændelig lyst til, at dreje EG ind på en linie der passer til deres personlige fordomme.

Et eksempel er de utallige tråde om med/uden kondom der er blevet smadret af fordomme. Det sælges, det købes og det er lovligt, og så skal det også være muligt at skrive om det.

Senest var det en tråd hvor en bruger efterlyste sex med 18 årige piger der blev lagt for had - igen, det er lovligt og aktuelt og så skal der ikke komme en skare af lyserøde og moralister og hænge brugeren ud. 

Er det inden for lovens klare rammer og med frivillig deltagelse, så skal det også være risikofrit at skrive om/efterlyse det på EG. Er der nogen der ikke magter at scrolle forbi noget der krænker deres ophøjede moral, så vil jeg anbefale at gå til Indre missions udmærkede forum omhandlende vejet til det perfekte ægteskab.

Når det er sagt, så vil jeg gerne rose den nuværende skare af admins for effektivt at rense ud og uddele kulørte kort til synderne. Jeg har selv været på stort set stand-by siden 2019 efter en række meningsløse angreb der fik lov at passere stort set uhindret, men nu har jeg vovet pelsen igen.

Skulle jeg ønske noget, ville det være at lukke forum for ikke registrerede brugere, så kan trollene ikke sidde og luske på sidelinjen, og de fleste aktive vil være de seriøse... 

 

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har været med her næsten fra starten. 

Jeg ser ikke de nye brugere med spam som den umidelbart største trussel mod seriøsiteten. Det der gennem tiden igen og igen har ødelagt trådene er etablerede brugere der har en ublændelig lyst til, at dreje EG ind på en linie der passer til deres personlige fordomme.

Et eksempel er de utallige tråde om med/uden kondom der er blevet smadret af fordomme. Det sælges, det købes og det er lovligt, og så skal det også være muligt at skrive om det.

Senest var det en tråd hvor en bruger efterlyste sex med 18 årige piger der blev lagt for had - igen, det er lovligt og aktuelt og så skal der ikke komme en skare af lyserøde og moralister og hænge brugeren ud. 

Er det inden for lovens klare rammer og med frivillig deltagelse, så skal det også være risikofrit at skrive om/efterlyse det på EG. Er der nogen der ikke magter at scrolle forbi noget der krænker deres ophøjede moral, så vil jeg anbefale at gå til Indre missions udmærkede forum omhandlende vejet til det perfekte ægteskab.

Når det er sagt, så vil jeg gerne rose den nuværende skare af admins for effektivt at rense ud og uddele kulørte kort til synderne. Jeg har selv været på stort set stand-by siden 2019 efter en række meningsløse angreb der fik lov at passere stort set uhindret, men nu har jeg vovet pelsen igen.

Skulle jeg ønske noget, ville det være at lukke forum for ikke registrerede brugere, så kan trollene ikke sidde og luske på sidelinjen, og de fleste aktive vil være de seriøse... 

 

Det er tæt på hver anden nye opslag i anmeldelser eller efterlysninger der er skrevet som første indlæg og for manges vedkommende det eneste de nogensinde skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 minut siden:

Det er tæt på hver anden nye opslag i anmeldelser eller efterlysninger der er skrevet som første indlæg og for manges vedkommende det eneste de nogensinde skriver

Hvis det første og eneste indlæg er fornuftigt og brugeren ikke har andet på hjertet er det vel også ok. Er indlægget IKKE i orden skal det slettes og brugeren hyles direkte ud.

Et lukket forum vil forhindre det du anker over, da mange af dem, er de useriøse der sidder og lurer med og så springer op for en kort bemærkning. Jeg er helt ligeglad med Hr og Fru Danmarks mening om prostitution, jeg vil helst kun høre hvad de aktive og seriøse købere mener... Det er også grunden til at jeg IKKE skriver på Indre Missions forumB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nægter kt være på det kommersielle medium. Det er vidst nok amerikansk og jeg begriper ikk at vi vi alle absolut skal være på det for at komunikere.

Jeg har ihvert fald meldt fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 8 timer siden:

Jeg nægter kt være på det kommersielle medium. Det er vidst nok amerikansk og jeg begriper ikk at vi vi alle absolut skal være på det for at komunikere.

Jeg har ihvert fald meldt fra.

Me too

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...